obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox V10 en V10a
eogcnlGhost
De Experiabox V10 word niet meer geleverd, daarvoor in de plaats is er een budget V10 uitgebracht die heet V10A.
De V10a is de slechtste Experiabox ooit uitgebracht.
Heb je een V10A gekregen dan kan je hem alleen nog omruilen voor een V10 in de winkel, bellen voor omruilen heeft geen nut zei leveren geen V10's meer.
Van de V10A zijn geen uitgebreide handleidingen beschikbaar waarin wordt verteld hoe je moet port forwarden.
De KPN bellen met vragen over de V10A is nutteloos, sinds zei ook niet in het bezit zijn van handleidingen.

Dus de V10A is de budget van budget, stuk plastic wat niets kan.
Gewijzigd door eogcnlGhost op 16 december 2018, 14:03
 
glasblazer
Jeetje hoe kunnen ze dat nu doen.Think
 
jwhbos
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de V10A niet de hoofdprijs zou geven. Ik heb veel moeten zoeken om bepaalde handelingen uit te voeren. Na vele malen verkeerd is een aantal toch gelukt, maar merkte dat er toch iets van zwakte in zit. Ik ben er ook niet blij mee. Mijn zoon heeft de V10 en werkt vele malen beter.
 
glasblazer
Wat een verhaal. Ik heb wat EB boxen versleten. Mijn V10 is nr 5 in goed 8 jaar. Met de V10 de fijnste ervaringen opgedaan tot dusver.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox V10 en V10a', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
port forwarding V10A Hardware instellingen : 8 26 apr 2019
EB v10a Hardware instellingen : 2 13 mrt 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Advertentie