obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet op wifi
Poldertoren
Altijd trouw gewerkt. Experiabox V10. Maar sinds laatste maanden 2017 nu bijna dagelijks probleem: geen internet via wifi. Modemreset en alles werkt weer. Maar ik wordt er flauw van. Watskeburt ? Nieuwe firmware ? Bijna genoodzaakt hem in bridge te zetten en mijn oude Netgear router te gebruiken. Please help !

Model H369A
Hardware versie V1.00
Software versie V1.01.00T03.0
Boot loader versie V1.0.00
xDSL PHY versie A2pvbH042r.d26j
 
eogcnlGhost
1. Gebruik je de wifi van de V10 of van de Netgear?
2. Waar hangt je V10?
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Poldertoren
Gewoon wifi van V10. En hij hangt prachtig midden in het huis. Ook niet op het kanaal van de buren. Kies soms 'auto channel' of kies zelf soms een kanaal. Maakt niet uit. Modes mixed bgn, maar ook wel eens iets anders uitgeprobeerd. WPA2, ook wel eens wat anders geprobeerd. Gaat te vaak mis.
 
eogcnlGhost
En is dat prachtig tegen het plafond of ongeveer op 1 meter boven de vloer?
Niet in de buurt van een magnetron, krachtstroom of speakers?
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Poldertoren
Pfffft. Hangt keurig zeg ik toch. Hoog, midden in het huis en niet naast stoorzenders.
Al ga ik er naast staan: soms gewoon geen internet meer via de wifi. Heeft met de V10 te maken. Niet met de koelkast of wat dan ook. Bedrade laptops en TV hebben geen probleem.
 
hollandschevisch
Je kan gewoon normaal blijven reageren, het zijn normale vragen. Verder had je de moeite kunnen nemen om gewoon op het KPN forum te kijken daar staat al een tijdje een sticky topic over dit landelijk probleem.
 
Lehkamp
Hallo, ik heb dit zelfde probleem exact, waar is dat forum met die onderwerp?
 
eogcnlGhost
En hoe is jou probleem opgebouwd, heb je ook een V10 in het midden van je huis met een netgear erop aangesloten?

Geef even weer hoe jou situatie in elkaar zit.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Lehkamp
Ja de modem is netjes in het midden van het huis opgehangen zonder stoorzenders in de buurt, geen tv groepenkast enz enz, de tablets werken allemaal nog gewoon, het gaat enkel om de apparaten die het huis uit zijn geweest (weekendje ameland) en ineens niets meer. Dus modem hard reset, alle paswoorden veranderd ,netwerken laten vergeten en opnieuw aangemeld, daarna deed alles het weer behalve de 2 samsung telefoons.
 
Lutz
Misschien moet je het probleem in de Samsung telefoon toestellen zoeken. Al een keer uitgezet en weer opnieuw opgestart?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet op wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
Advertentie