obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Mail offline
Balou77
Hallo allemaal,

Zoals vele van jullie ben ik in het trotse bezit van Windows 10. Nadeel vind ik dat de standaardmail instelling IMAP is en dat daardoor alle berichten op de server blijven. Hoe handig dat ook kan zijn, ik wil het niet. Ik wil het liefst mijn mail weer via pop3 laten komen.
Maar dat lukt dus niet. Zelfs niet als ik een nieuw account aanmaak. Ik heb van alles geprobeerd (accountinstellingen bij de mail wijzigen, via configuratiescherm de mailinstellingen wijzigen), maar niets werkt, ik blijf met een server vol mails zitten.
Ik gebruik Office Outlook 2016

Verder lukt het mij niet om op het nieuwe (of andere) KPN forum in te loggen met de gegeven van Mijn KPN, waarmee ik toch echt wel bij mijn gegevens kom via de KPN site.

Wie kan mij met één of beide problemen helpen?

Alvast bedankt
Barbara
 
eogcnlGhost
Hoi Barbara, hier een linkje:
KLIK MIJ voor de Email instellingen.

Het KPN forum werkt niet met je MIJN KPN account, je moet er apart voor registreren.
Er staat ook bij de login:
MijnKPN gebruikersnaam (dit is niet je forum naam, waarmee je op het forum bekend staat)

Log in op het KPN Forum om berichten te kunnen plaatsen. Nog geen Forum account? Registreer deze dan eerst.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Balou77
Oké, mail is gelukt wel een nieuw account toegevoegd. Alvast dank daarvoor.

Maar als ik mij wil registeren voor het forum en ik maak een nieuw account aan, dan koppelt het account het wel aan mijn gegevens. Ik doorloop het hele registratie proces (inclusief mail bevestigen), maar dan wordt er gevraagd om mijn (vaste) telefoonnummer om al mijn producten eraan te koppelen. En die staan al in een bestaand (mijn) KPN account. Maar de gegevens van dat account, is bij het forum niet bekend.
Balou77 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
eogcnlGhost
Ik heb het even getest, bij mij doet hij ook niet wat hij moet doen.
Ik ga even onderzoeken wat er fout is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Balou77
Oke, ik wacht af. Heeft geen haast, maar ik zou het wel makkelijk vinden Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail offline', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
E-Mail KPN Nieuws : 1 11 aug 2016
geen mail kunnen versturen Algemeen : 1 16 apr 2015
Advertentie