obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk
Janwet
Ik stel het bijzonder op prijs voor alle moeite die jullie hebben genomen om mijn probleem op te lossen.
Mijn laatste hoop is de monteur van KPN die volgende week dinsdag bij mij thuis langs komt om de snelheid van de nieuwe Experiabox die op 7 april is geïnstalleerd te verhogen. Dus het modem is al vervangen maar loste niets op.
Verder is het zo dat mijn IP adres eigendom is van KPN en KPN dient voor mij bijvoorbeeld "de-listing" aan te vragen aangezien zij het betreffende IP adres in eigendom hebben en beheren. En evenzo indien mijn IP adres andere problemen heeft. Eea zo gelezen ergens op internet.
Dus maar even afwachten of de KPN monteur een oplossing kan bieden.
Het is te gek voor woorden dat alles prima werkt bij de buurman of elders behalve wanneer ik thuis rechtstreeks aan de slag ga om in te loggen naar mijn websites of naar MODX als manager (WEBMASTER) of cPanel dan kan er geen verbindig tot stand gebracht worden.
 
eogcnlGhost
Ik kan heel kort vertellen wat er gebeurt als Leaseweb op een blacklist terecht komt > half Nederland en erbuiten gaat plat op het gebied van datacommunicatie.
Leaseweb beheert een groot aantal services, zoals: Dedicated Servers, Bare Metal Servers, (Private) Cloud, Virtual Servers, CDN, Cybersecurity Services, online gameserver hosting: ongeveer alle games die je online kan spelen, zoals bijvoorbeeld: Battlefield, FiFa, enz..., webhosting, (BIG)data opslag.
Je kan het zo gek niet bedenken of het kan.
En al denk je dat je eigen data er niet doorheen loopt, op een 1 of andere manier wandelt er wel iets door hun servers heen.

Maar laat maar weten wat de monteur gaat zeggen, ben echt benieuwd.

En nog een leuk tipje voor de Experiabox.
De Experiabox werkt op basis van een cloud.
Instellingen van jou oude Experiabox kunnen worden overgenomen door de nieuwe Experiabox.
Zachtjes gezegt, heeft de oude een probleem en je sluit een nieuwe aan, dan download hij gewoon de fout mee naar je nieuwe.
Dan is een hard-reset nog steeds een aanrader om te doen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Janwet
Hierbij de gevraagde terugkoppeling over de afloop.
Het goede nieuws is dat ik op de websites kan inloggen en ook mijn taken als webmaster weer kan oppakken na 3 maanden van zoeken en ploeteren, verspilde energie en tijd.
Het slechte nieuws is dat de oorzaak nog steeds niet is achterhaald.
Namelijk gisteren zijn de websites gemigreerd naar een ander hosting contract hetgeen resulteerde in een hosting server met een ander IP adres. Gisterenavond kwam ik er toevallig achter dat de websites weer te benaderen waren evenals de ontwikkel omgeving.
Vandaag is de monteur geweest voor het plaatsen van het nieuwe modem (V10) dat automatisch een hard reset uitvoert, aldus de monteur. Verder was er geen probleem (meer).
Het blijft dus gissen over de werkelijke oorzaak.
Nogmaals bedankt voor jullie inbreng en onderzoek.
 
eogcnlGhost
Gelukkig doet alles het weer, dat is het belangrijkste.
Ik denk ook dat je er nooit achter gaat komen wat het wel was tot je het nog een keer hebt.
Ik hoop het niet voor je, maar dan kan je iedergeval al een paar dingen uitsluiten.

Graag gedaan.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie