obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN-sites worden niet geopend
henry1st
Ik heb een heel vreemde vraag: het lukt mij thuis niet om welke kpn(gerelateerde) site dan ook te openen. Alles met www.kpn erin geeft bij mij een foutmelding (krijg steeds de mededeling: kan ... niet openen / geen gegevens ontvangen), via welke browser (explorer/maxthon/chrome/firefox) dan ook. Ik snap hier niets van. Dit gebeurt ook als ik via de wifi een kpn-site op mijn tablet of mobieltje wil openen. Het lijkt wel of mijn glasvezelmodem (V8 Arcadian) de kpn blokkeert. Wie kan mij helpen? Hopelijk zit ik in het juiste forum? Dank alvast!
 
KaPteiN
Lukt het wel via het ip adres? http://62.132.193.64/.

Als dat wel lukt is er een DNS probleem.

Verder kun je kijken in de firewall instellingen van je Arcadian. Zet die uit of minder streng.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
henry1st
Dank! Via http://62.132.193.64/ lukt het ook niet, helaas! Heb het bij Explorer via compatibiliteitsweergave deze pagina ook toegestaan, maar ook dan lukt het niet om de pagina te openen.
Heb je verder nog een tip hoe ik de firewallinstellingen van mijn Arcadian voor de kpn open zet?
 
KaPteiN
Wat krijg je voor boodschap als je ping 62.132.193.64 doet?
pingen kun je in een dos venster doen. Typ in het veld uitvoeren cmd in.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
henry1st
"Request timed out" sent 4 received 0 lost 4 (100% loss)
 
KaPteiN
Dit is echt heel vreemd.

Kun je die arcadian eens resetten. Volgens mij zit het probeem daarin.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
henry1st
Heb hem gereboot, maar dat helpt niet; nu heb ik geen tijd meer voor de reset, moet eerst de instellingen redden, want die ben ik dan kwijt. De reboot heeft niets opgelost.
 
KaPteiN
Wacht je bericht over de reset dan nog even af.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
henry1st
Heb net dit gedaan: Restore to Factory Defaults. Ook dit maakt geen enkel verschil. Ik kom niet in de KPN-sites?
 
KaPteiN
Tijd om de klanten service te bellen. Het enigste dat ik nog kan bedenken om via een proxy de kpn sites te bezoeken. Hiermee omzeil je een eventuele ip blokkade.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN-sites worden niet geopend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie