obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
(help) Ik wil mijn IP veranderen!
Mannetje101

Quote

Andere mogelijkheid. Verander het macadres. Als je een modem hebt zonder router functie en je hebt een eigen router dan kun je in de routerinterface zelf een macadres opgeven. (Misschien ook mogelijk in de modem/router van KPN).
Grote kans dat je ip adres veranderd.


Hoe doe ik dit dan ? het macadres veranderen ?
Ik heb een experiabox...
 
KaPteiN
Kijk dan in de config van je eperiabox. Als daar geen optie in zit om je macadres te veranderen dan blijft alleen de mogelijkheid over om langere tijd je modem/router uit te zetten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Mannetje101
Hoe kijk ik in de config van me experiabox?
 
pathia
Portscans op je modem zijn aan de orde van de dag. Daar kan KPN of welke andere ISP geen fluit aan doen.
Het wordt niet voor niets soms het 'grote boze internet' genoemd. Zit vol hackers en dat soort figuren die continue scans hebben lopen. Ze zijn op zoek naar security lekken, exploits.
Deze scans moeten door je modem genegeerd worden, en dit gebeurt zo te horen ook, maar het modem logt ze in een logfile en dat is waar men van schrikt.
Nogmaals, hier kan KPN niets aan doen en ook bij een overstap ga je dit probleem weer krijgen. Kan kort duren, kan lang duren. Maar het gaat gebeuren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '(help) Ik wil mijn IP veranderen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen : 2 21 dec 2015
Ik kan niet gebeld worden op mijn analoge telefoon verbinding Frequently Asked Questions : 4 15 jan 2014
Advertentie