obey-robots.txt
15 December 2018, 23:53
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [420 stemmen]
38% [420 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1106
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

(help) Ik wil mijn IP veranderen!

Mannetje101
Andere mogelijkheid. Verander het macadres. Als je een modem hebt zonder router functie en je hebt een eigen router dan kun je in de routerinterface zelf een macadres opgeven. (Misschien ook mogelijk in de modem/router van KPN).
Grote kans dat je ip adres veranderd.

Hoe doe ik dit dan ? het macadres veranderen ?
Ik heb een experiabox...

KaPteiN
Kijk dan in de config van je eperiabox. Als daar geen optie in zit om je macadres te veranderen dan blijft alleen de mogelijkheid over om langere tijd je modem/router uit te zetten.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Mannetje101
Hoe kijk ik in de config van me experiabox?

pathia
Portscans op je modem zijn aan de orde van de dag. Daar kan KPN of welke andere ISP geen fluit aan doen.
Het wordt niet voor niets soms het 'grote boze internet' genoemd. Zit vol hackers en dat soort figuren die continue scans hebben lopen. Ze zijn op zoek naar security lekken, exploits.
Deze scans moeten door je modem genegeerd worden, en dit gebeurt zo te horen ook, maar het modem logt ze in een logfile en dat is waar men van schrikt.
Nogmaals, hier kan KPN niets aan doen en ook bij een overstap ga je dit probleem weer krijgen. Kan kort duren, kan lang duren. Maar het gaat gebeuren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '(help) Ik wil mijn IP veranderen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen 2 21 december 2015, 21:17
Ik kan niet gebeld worden op mijn analoge telefoon verbinding Frequently Asked Questions 4 15 januari 2014, 19:26
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| chefke01:26:04
| KaPteiN04:53:16
| P de Bruin05:55:12
| eogcnlGhost07:52:48
| Eric-jan12:31:57
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 september 2018, 19:50
dhcp

19 augustus 2018, 13:44
zte [oorten

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar