obey-robots.txt
29 April 2017, 21:22
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken

KPN belooft 50 Mbits/s en geeft 30Mbits/s

Shadowblue
Hallo,
Vorige week is door KPN bij mij het glasvezel-systeem aangesloten. Maar de snelheid die mij vorig jaar is belooft 50Mbits/s kan ik niet krijgen. Alleen als ik 1 euro per maand extra ga betalen dan gaat de snelheid van 30 Mbits/s naar 50 Mbits/s. Via mail 'probleem' voor gelegd en geef aan dat dit mij is verteld bij mijn vorige wijziging naar 30 Mbits/s: mijnheer als U overstapt krijgt U wanneer glasvezel is aangesloten automatisch 50 Mbits/s en daar hoeft U niets extra voor te betalen.

Bericht van KPN: "Zoals ik in mijn eerdere e-mail al aangaf mogen wij niet zomaar uw abonnement aanpassen. Als u uw abonnement aangepast wilt hebben kan dit door te reageren op deze e-mail. De nieuwe abonnementsvorm kost €1,- per maand extra."

Het gaat mij niet om die ene euro maar meer om wat mij vorig jaar is verteld. Vorig jaar was ik van plan om naar een andere provider te gaan maar door deze 'aanbieding' ben ik bij KPN gebleven. Trouwens er is geen glasvezelabonnement van 30 Mbits/s bij KPN.

Wie heeft dit ook mee gemaakt of heeft zich ook aangemeld (van KPN naar KPN) voor glasvezel met hogere snelheid.

Groeten,

Jan

CirkelO
Ik heb de glasvezel aansluiting net één week. Ook ik heb 30 Mb, het pakket werd toen ( bijna een jaar terug) Brons genoemd. Dit pakket bestaat volgens mij niet meer, althans ik zie het niet op de KPN site. Het instap pakket is nu 50 Mb en kost 1 euro meer dan het pakket wat ik nu heb. Ik heb hier nog niet over gebeld met KPN. Ik vind dit wel erg vreemd.
Ben benieuwd of ze het bij jou op 50 Mb hebben gezet.

Bij de TV valt bij mij het beeld soms weg, irritant !!
Dat was de reden waarom ik op de site van KPN ging zoeken naar een oplossing. Misschien dat een snellere verbinding helpt ? Als dat zo is dan is mij dat die ene euro wel waard :-)

vr.gr.
Pieter

Henk2304
Als je ooit "Brons" hebt afgesloten wordt dat uit mijn ervaring inderdaad niet automatisch aangepast naar "Instap". Ik ken mensen die nog 1 Mb/s ADSL hebben, terwijl Instap nu op 8 Mb/s staat. Je kunt je abo controleren op Mijn KPN. Daar kun je ook opwaarderen.

Als je TV beeld soms wegvalt en je gebruikt een HDMI-kabel moet je eens proberen in je iTV ontvanger je HDMI-instelling van "Auto" te veranderen naar "1080i". Dat doet vaak wonderen.
L8r, Henk

rood_kapje
Ik heb meteen Silver genomen en mijn snelheid was ook erg laag, mailtje gestuurt naar KPN en die hebben mij nu op 100 mb gezet mijn snelheid is nu onbedraad veel hoger, dus bedraad heb ik het niet eens geprobeerd. Alles is razendsnel. Geen extra kosten. Dit is wel weer enige maanden geleden.
http://www.speedtest.net/result/2099757340.png

Van een wegvallend beeld heb ik alleen last op de laptop. Duurt meestal maar heel even.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN belooft 50 Mbits/s en geeft 30Mbits/s', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel KPN Nieuws 2 10 juli 2016, 17:35
Printer geeft Offline aan bij Experiabox V9 Routers 5 02 december 2014, 17:41
Arcadyan VGV7519 geeft geen IP nummers uit WiFi 2 13 februari 2014, 20:21
Optische uitgang geeft dolby surroundgeluid dor KPN Glasvezel Storing 4 17 januari 2014, 22:27
verhuist en telefoon geeft alleen ingesprekstoon? Algemeen 2 03 oktober 2013, 21:58
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:59:58
| KaPteiN04:15:06
| monteurtje110:21:57
| rhdijck12:40:13
| glasblazer 1 dag
| peterpan_1966 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215