obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen binaries...?
hubjen

Quote

TCP_IP schreef:
Het word uitgezocht ! Net een bericht van Stef, webcare team gehad.


Fijn! En nogmaals bedankt voor je hulp!

Hub
 
ad_delblade
Het werkt inderdaad weer. Was al bang dat Sadbrean weer bezig was
 
TCP_IP
Geen probleem Wink
Werkt het weer dan?

Had nog geen berichtje van Stef (Webcare) terug, kreeg wel te horen dat HetNet met dezelfde problemen kampt. Onderzoek is n.a.v. dit topic en m'n bericht gestart.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
hubjen

Quote

TCP_IP schreef:
Geen probleem Wink
Werkt het weer dan?

Had nog geen berichtje van Stef (Webcare) terug, kreeg wel te horen dat HetNet met dezelfde problemen kampt. Onderzoek is n.a.v. dit topic en m'n bericht gestart.


Kon door de warmte niet eerder reageren, maar inderdaad: de binaries lopen weer. Een snelle check laat zien dat ik net artikelen met een file date van 21, 22 en 23 juni heb binnengekregen. Wel nog een aantal incomplete, maar dat komt wellicht ook nog goed als ze weer 'bij' zijn.

Ben benieuwd naar de verklaring van het verschijnsel...

In ieder geval nogmaals dank!

Hub
 
hubjen

Quote

Brenner schreef:
Helemaal vlekkeloos verloopt het nog niet.
Verbinding maken met pay server lukt niet


Error


Bovendien valt om de haveklap de internternet verbinding weg.
Gisteravond 6x in drie kwartier en vanavond vanaf 23.00 u al een keer of 5.
Ik krijg nauwelijks de gelegenheid om hier te posten.


Dat lijkt me een ander verhaal dan waar ik dagen geleden mee begon (geen storingsmelding bij jou in de buurt?).

Hier loopt alles heel stabiel, zoals steeds eigenlijk.

Hub
 
ad_delblade
op het moment werkt het bij mij weer niet. Zij er nog meer die dit probleem hebben
 
pinkpanther
Bij mij hetzelfde verhaal: de nieuwsgroepen (binaries i.i.g) worden sinds 27 september niet meer ververst. De helpdesk weet natuurlijk van niets. Wie ondervindt dit probleem ook? En beter nog: wie weet er een oplossing?
 
ad_delblade
Volgens mij is de verbinding ok, groepen die ik nog nooit bekeken heb kan ik laden en de laatste datum die ik gezien heb is de 27 september. Daarna staat er geen nieuwe data. Wel data van de text groepen en hier en daar een nieuwe header. Wat wel gek is dat ik wel via een NZB kan downloaden.
 
kampes
Hier helemaal niets!
Tot 'n paar weken geleden liep alles redelijk, maar de laatste tijd is de situatie als volgt:
heel af en toe (1x per dag misschien) kan ik de headers van nieuwsgroepen vernieuwen. Als ik dan een (film)titel vind die mijn belangstelling heeft, kan ik die soms downloaden, maar vaker gaat het na een of twee delen fout.
Verreweg het grootste deel van de tijd kan ik proberen te vernieuwen, de reader (ik gebruik Grabit) maakt verbinding, lijkt een of twee tellen te downloaden... en levert een blanco scherm zonder zelfs maar één header ...

Aanvulling: vanochtend (woensdag 7 oktober) leek het binnenhalen van de headers goed te gaan, ook de nieuwere headers kwamen binnen. Maar als ik probeer te downloaden, al is het maar een enkel nzb-bestand, dan krijg ik na een bepaald aantal mislukte pogingen het bericht ünexpected error... 'n Aantal kleine berichtjes geprobeerd, maar het resultaat is steeds hetzelfde...

Heeft intussen al iemand een antwoord gekregen van de helpdesk?
Gewijzigd door kampes op 07 oktober 2009, 09:34
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen binaries...?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie