obey-robots.txt
24 Februari 2017, 12:11
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [463 stemmen]
36% [463 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [814 stemmen]
64% [814 stemmen]

Stemmen: 1278
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Reggefiber/KPN

rooiekop
Het volgende wil ik jullie onder de aandacht brengen en dat is dat de gemeente Almere verklaart heeft dat iedereen een glasvezel aansluiting zou kunnen krijgen als zij dit willen. En dat de gemeente Almere de eerste stad zou zijn waar alle bewoners dit dan zouden kunnen aanschaffen en/of gebruiken.

Ik kan de bewoners van Almere uit de droom halen, want hier klopt totaal niets van.
Ik woon in Almere stad centrum in de Marehof tegenover de Mediamarkt en kreeg van de Firma Reggefiber een brief die ik hieronder zal plaatsen.

Ik wil er ook nog bij vertellen dat op de Marehof de kabels voor de glasvezel er allemaal aanwezig zijn maar niet aangelegen worden naar de woningen, dus tit aan de voordeur buiten en in de garage's.

Ik heb dus verleden jaar een contract getekend met de KPN om hier gebruik van te kunnen maken. Maar het duurde al zo lang voor ik hier iets over hoorde, zelfs heb ik al een Email adres van de KPN gekregen en een gebruikersnaam en een wachtwoord. Nu schetst mijn verbazing dat ik een brief van Reggefiber heb gekregen waar het tegenovergetelde gebeurt. ik Krijg en met mij vele andere geen glasvezel verbinding dus alles wat ik afgesproken heb met de KPN is voor niets geweest. Ik vraag mij dus werkelijk af waarom de gemeente Almere zegt dat iedereen gebruik kan gaan maken van glasvezel als dit niet waar blijkt te zijn.
Ik vraag dan ook kom op gemeente Almere en laat zien waar jullie voor staan met beloften.

Brief van Reggefiber

Reggefiber
Retouradres: Haasweg 1, 1338 AR Almere
Aan de bewoner(s)van
Marehof Almere

Geachte heer, mevrouw,

datum 13 maart 2012
onderwerp Glasvezelaansluiting Marehof Almere

Reggefiber streeft ernaar alle woningen in Almere te voorzien van een glasvezelaansluiting. In deze brief informeren wij u over de aanleg van het glasvezelnetwerk in uw wooncomplex Marehof.

Aansluiten niet mogelijk.
Zoals u wellicht weet hebben wij vorig jaar geprobeerd om uw wooncomplex te voorzien van glasvezel. Helaas is dit niet gelukt. Het blijkt tot onze teleurstelling bouwkundig niet mogelijk om de glasvezelkabels in uw complex door te voeren. Om die reden is het niet mogelijk de woningen te voorzien van een glasvezelaansluiting. Met uitzondering van een aantal woningen aan de Oltsgracht, waar het wel mogelijk bleek de aansluitingen te realiseren.

Informeren.
Uw VvE hebben wij eind vorig jaar op de hoogte gebracht over het niet kunnen aansluiten van het complex. Het blijkt dat u als bewoner hier nog niet van op de hoogte bent gebracht. Wij betreuren het dat wij u nu pas melden dat uw woning niet voorzien kan worden van een glasvezelaansluiting.

Glasvezelabonnement.
Zonder glasvezelaansluiting kunt u geen gebruik maken van internet, telefonie en televisie diensten
die over glasvezel worden geleverd. Indien u een glasvezelabonnement heeft aangevraagd bij een van de
serviceproviders kan deze niet geactiveerd worden. Wij verzoeken u in dit geval contact op te nemen met uw serviceprovider om uw aangevraagde glasvezel abonnement te annuleren.

Contact.
Wilt u meer informatie? U bent van harte welkom in de Reggefiber glasvezelwinkel aan de Haasweg 1. Meer informatie en onze openingstijden vindt u op www.eindelijkglasvezel.nl/almere of bel het speciale
servicenummer (036) 540 06 88.
Met vriendelijke groet,
Reggefiber

Bert van Pijkeren
Regiomanager

Een schande dat zij dit niet kunnen realiseren, mijn idee is dat het gewoon onkunde is of te moeilijk om met alle bewoners van het complex een deal te maken.

Shame on you Gemeente Almere en uiteraard Reggefiber, om ons met valse beloften lekker te maken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Reggefiber/KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
KPN en Reggefiber stopt met aanleg in Apeldoorn KPN Glasvezel diensten 1 20 augustus 2014, 08:48
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:41:07
| hansvds01:18:17
| eogcnlGhost09:50:41
| NESK18:27:37
| SaskiavdV19:49:01
| pufgraan21:02:34
| mt8258 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.