obey-robots.txt
24 Mei 2017, 04:18
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

incasso

metekohy
Ik heb sinds juni 2011 mijn abonnement opgezegd bij kpn glasvezel maar kpn heeft tot 3 maanden daarna nog steeds abonnementsgeld geincasseerd. Ik heb hierover herhaaldelijk gebeld en toen heeft kpn toegegeven dat het fout was gegaan. Ik kreeg te horen dat ze het terug zouden storten het gaat om 250 euro. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Vanaf vorig jaar tot nu toe ben ik constant aan het bellen met de klantenservice en ze beloven iedere keer dat het gestort gaat worden. In januari 2012 heb ik een brief gehad met de mededeling dat het bedrag voor 19 februari 2012 op mijn rekening zou staat. Nu is het inmiddels 19 maart 2012 en nog steeds geen geld gezien. Als ik hierover bel krijg ik als antwoord dat het vast zit in het systeem (fijn systeempje heeft kpn wat al maanden vastzit ben blij dat ik dat thuis niet heb). Maar kpn vergeet dat iedere dat ik naar de klantenservice bel het mij wel geld kost is al ongeveer 75 euro dit zijn wel extra kosten voor mij en dat om mijn eigen geld terug te krijgen. Kpn had het recht niet om dit in te houden. Ik vind dit een heel slechte zaak van kpn.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'incasso', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost02:29:06
| KaPteiN06:24:31
| wvbavel10:23:48
| Cappo10:31:21
| zijls 1 dag
| Piwiehendrik 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215