obey-robots.txt
21 Januari 2017, 14:16
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Hoge ping, langzaam internet.

Wigwig
Ik heb sinds gisteren en vandaag weer ontzettend hoge ping bij gamen en langzaam internet bij surfen en uploaden. Volgens speedtest download ik met 0.8 MB/s per seconde. Dit is dus ongeveer 30 keer langzamer dan mij is beloofd. M'n ping bij gamen ligt rond de 28.000 m/s, en een vriend van me heeft hetzelfde, ook klant bij KPN.

Wat is er in hemelsnaam aan de hand?

Henk2304
Bij mij laat Speedtest zeer afwijkende resltaten zien, afhankelijk van het systeem waarop ik het uitvoer. Mijn oude XP machine komt niet boven de 1,5 mb/s down en 0,5 Mb/s up. Onze Vista en Windows 7 laptops halen met gemak ruim 7,8 resp. 1 Mb/s (ik heb basis dus max. 8 resp. 1 Mb/s). Overigens alles draadloos en terwijl de TV aanstaat op een HDTV-kanaal!. Misschien haal ik op de XP doos meer als ik bedraad aansluit, maar daarvoor staat die te ver van de Experiabox.
L8r, Henk

starpc
Wigwig schreef:

Ik heb sinds gisteren en vandaag weer ontzettend hoge ping bij gamen en langzaam internet bij surfen en uploaden. Volgens speedtest download ik met 0.8 MB/s per seconde. Dit is dus ongeveer 30 keer langzamer dan mij is beloofd. M'n ping bij gamen ligt rond de 28.000 m/s, en een vriend van me heeft hetzelfde, ook klant bij KPN.

Wat is er in hemelsnaam aan de hand?

ik heb ook met regelmaat problemen met de snel heid van KPN.

maar een medewerker die laast naar ons belden ( het is niet tegeloven dat het kan in deze matchapij ) die vroeg "bent u tevreden met KPN "mijn antword was duddelijk "nee"

ik heb een abo van 20MB/s maar ik haal .....!@&**^#@!.....( schutting taal) Shock de 6 MB/s niet .uit leg van de medewerker

( beetje vaag hoor maar zo is het mij ongeveer uitgelegd ook en af en toe wat commentaar van mij tussen haakjes)

bij een storing van het modem of bij kpn gaat de snel heid tijdelijk ( ja ja )om laag ( ??? juist!!!)
als u een storing heeft in het modem dan word dezen storing vanzelf verholpen door de KPN server ( oke netjes, misschien kunnen ze zich zelf er op aan sluiten Wink worden daar ook de fouten hersteld ). als u namelijk zelf herstart dan blijft in de server een fout code hangen ( natuurlijk heeeeeellll erg logies , niet dus )
naa een storing gaat de snel heid vanzelf ( na zegen) weer om hoog"

ik zit nu nog steeds op 6 a 7 mb/s

soms op als ik mazel heb op 9mb/s

6 vd 20 dat is gewoon 14 MB/s minder als belooft

dus ook dat kan bij Wigwig aan de hand zijn dat de server bij kpn in storing mode staat voor jou abo

het lastige is dat als dat zo is dat ze dan er niks aan doen want de fout gaat er begrijpen van de medewerker niet van zelf uit die moet er hand matig uit worden gehaald

hoop dat je er wat aan heb
groet LiD Starpc

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoge ping, langzaam internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers 11 02 januari 2017, 19:40
traag internet Algemeen 2 14 december 2016, 18:19
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:27:34
| eogcnlGhost03:57:07
| lagarde0120:57:41
| Ricardojoosen22:11:23
| erikm23:04:36
| rkablau 1 dag
| MacDaddy 1 dag
| Gil0202 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?