obey-robots.txt
22 Januari 2017, 21:18
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

duur storing / instabiele lijn

stoef
hoe lang mag een storing / instabiele lijn duren ?
zijn hier richtlijnen voor ?

ben zelf nu al een maand aan het klooien met kpn om het opgelost te krijgen.

arno

avos3770
pas een maand?? Ik ben al vanaf november bezig.

Ik begin het goed zat te worden. Lijn valt zomaar uit, alls verbindingen worden verbroken en exp box start opnieuw.

Bram

stoef
ook bij mij valt exp box uit, gaat op down en start opnieuw op.

als het goed is wordt binnenkort mijn adsl over isdn gewijzigd in adsl over analoog.

nieuwe exp box is al binnen net als de dongel voor de 1a2 dagen geen internet.

ook ik ben er goed klaar mee.

arno

avos3770
Eindelijk een stabiele lijn. laatste storingen op 17 juni en 12 juli.

Bram

kevboy09
Een maand maar? Ik zit al een heel jaar lang te kloten met die domme mensen van de klantenservice. Altijd hetzelfde verhaal. Betalen om van het kastje naar de muur te worden gestuurd.

Die uitval wordt veroorzaakt door die mooie Experiabox die ook alleen maar in de weg staat. Ik heb door dat ding gewoon 4 Mbps verlies!!!
Kort gezegd: Je probleem wordt gewoon niet verholpen.

Gelukkig stap ik deze maand over na Ziggo, waar de kwaliteit stukken beter is, aangezien ik veel mensen ken die bij Ziggo zitten.

Wat vind ik na al de jaren van kpn? Stelletje oplichters en leugenaars.
Bij de afdeling Storingen weten ze niet eens het verschil tussen Mbps en Kbps.

KPN, bedankt voor al die goede jaren ( NOT!!) en ik hoop dat bijna iedereen gaat overstappen naar een andere provider.

mafkaas
@avos3770 & @kevboy09 als je al een maand zit te klooien en het werkt dan nog niet waar ben je dan mee bezig? allemaal mensen die voor een appel en een ei op de eerste rang willen zitten. beseffen die mensen nou niet dat het gewoon niet werkt? schakel over naar glasvezel als dat in je huis ligt maar ga geen jaar lopen wachten! Als je een jaar geen geld krijgt van je werkgever ga je toch ook iets anders zoeken? niet beledigend bedoeld hoor maar hoe dom zijn sommige mensen? Ik begin het idee te krijgen dat er mensen zijn die nooit niks te doen hebben werkeloos zijn ofzo en vervolgens een bedrijf zoeken die hun geen diensten kunnen leveren zodat ze daar over kunnen klagen bij vrienden om zo zelf nog een beetje in de belangstelling te staan. mensen die 1 jaar wachten op diensten van een bedrijf wat niet kan opleveren (wat een grap) en dan ook nog "steun" zoeken bij een forum. laat het forum aub open voor mensen met echte problemen/storingen zodat we die in ieder geval verder kunnen helpen!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'duur storing / instabiele lijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws 1 05 augustus 2016, 23:52
De lijn wordt vrij gemaakt en weg is internet! Helpdesk 2 13 januari 2016, 12:57
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions 7 28 december 2015, 09:36
KPN televisie storing KPN Televisie Storing 1 20 november 2015, 19:47
Storing - we zijn niet bereikbaar KPN Telefonie Storing 4 16 oktober 2015, 10:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN< 5 mins
| nobeldesign01:36:15
| eogcnlGhost02:59:32
| wvdberg04:07:28
| Ricardojoosen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?