obey-robots.txt
21 Januari 2017, 14:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

KPN glasvezel versus KPN digitenne drama..:-(

karo
op 1-12-2010 heb ik glasvezel gekregen. ik had hiervoor een andere provider voor internet en telefonie. en ik had 2x digitenne.

op de site kon ik lezen dat ik een andere provider zelf op moest zeggen en dat de digitenne ook een dienst was van KPN en dat kon door de monteur gedaan worden. omdat er bij KPN glasvezel meerdere problemen zijn geweest heb ik ook de klantenservice aan de lijn gehad en die beaamden ook dat de digitenne door de monteur opgezegd kon worden.

ik heb netjes een afleverbon gekregen,waar oa ook op staat dat hij digitenne heeft opgezegd met de datum van 1-12-2010. dat is door beide partijen ondertekend.

in december 2010 werd er 12.50 door digitenne geincasseerd,maar op de rekening kun je niet zien of het vooraf of achteraf (slechte zaak) betaald moet worden. en aangezien ik het langer heb weet ik het niet meer uit mijn hoofd. we hebben het even aangekeken en tot onze verbazing werd er in januari jl weer 12.50 geincasseerd. dit is direct gestorneerd en helaas konden we december niet meer storneren.

gebeld met digitenne en die zegt dat het niet is opgezegd en ik zeg van wel. maar digitenne stuurt me naar glasvezel want daar is het niet goed gegaan.

om een lang verhaal kort te maken word ik van het kastje naar de muur gestuurd. van KPN glasvezel naar KPN digitenne. en voor mij is het 1 bedrijf en ben ik niet van plan om zo behandeld te worden en dat a 0.10 ct per minuut.

KPN digitenne heb ik een kopie gestuurd van de afleverbon. daarop heb ik een schandalige reactie ontvangen. een brief waarin staat dat ze herhaaldelijk gebeld hebben (1x,want je kan zien wie er belt op de gsm's) en ik moest contact opnemen voor aanvullende informatie. nou dat heb ik gedaan.......krijg te horen dat ik bij KPN GLASVEZEL moet zijn,want die heeft een fout gemaakt. goh,dat heb ik vaker gehoord.

inmiddels euro's armer aan belkosten en geen steek opgeschoten.

SCHANDALIG,zulke praktijken.

morgen maar eens even naar het juridisch loket en/of de geschillencommissie.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN glasvezel versus KPN digitenne drama..:-(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Digitenne Algemeen 2 22 november 2016, 01:13
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk 4 12 oktober 2016, 18:15
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
Verhuizing van glasvezel met KPN complet Helpdesk 4 07 september 2016, 10:09
Glasvezel + Airport Extreme KPN Glasvezel diensten 1 03 september 2016, 15:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:30:38
| eogcnlGhost04:00:11
| lagarde0121:00:45
| Ricardojoosen22:14:27
| erikm23:07:40
| rkablau 1 dag
| MacDaddy 1 dag
| Gil0202 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?