obey-robots.txt
30 Mei 2017, 00:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Opgelicht en misleid door Hi

dvanduijn
Na bijna tien jaar klant te zijn geweest, is de maat nu vol.. Bijna elke maand krijg ik rekeningen ver boven mijn bundel, terwijl ik amper bel, sms of internet op mijn telefoon.

Ik heb een Hi 45 abonnement met een internet onbeperkt bundel. Een tijdje terug werd ik gebeld door een telefoniste, die mij op een nogal opdringende manier een sms onbeperkt bundel heeft aangesmeerd, omdat uit mijn belgedrag bleek dat ik nogal veel zou sms'en. (Toevalligerwijs belde ze me een paar maanden voor het einde van mijn abonnement)

De medewerkster vertelde me dat ik voor 55 euro per maand klaar zou zijn en met mijn belgedrag zou het haast onmogelijk zijn om hierboven te komen, omdat ik weinig bel, maar voornamelijk sms en internet.

Dit heb ik uiteindelijk maar gedaan, met de gedachte goedkoper uit te zijn voor die laatste vijf maanden.

Nou heb ik vandaag, tot mijn grote verbazing een rekening van bijna 150 euro binnen gekregen en aan de factuur valt niet op te maken hoe dit komt.

Uiteraard ben ik gelijk gaan bellen met de klantenservice en ik kreeg weer zo'n gladjanus aan de lijn, die vertelde me dat ik helemaal geen onbeperkte sms-bundel heb en dat ik die ook helemaal nooit aangeboden zou hebben gekregen.

De maat is voor mij nu helemaal vol en mijn vermoedens dat Hi mensen gewoon beroofd op slinkse manieren lijken nu echt een feit!

Ik ben zo woedend hierover dat ik vanaf nu echt iedereen zal gaan adviseren om nooit met deze oplichters in zee te gaan, want ze trekken je portemonnee elke maand leeg, zonder dat je er erg in hebt.

Deze boodschap zal ik luid en duidelijk verspreiden!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgelicht en misleid door Hi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Lijn leeg maken door KPN KPN Glasvezel diensten 14 20 juni 2014, 02:10
Draadloze verbindingsets vervangen door draadloze repeater? KPN Televisie Storing 4 01 maart 2014, 17:37
Portforwarding is door KPN onmogelijk gemaakt KPN Internet Storing 2 04 december 2013, 08:33
VDSL Internet nieuw IP door uitzetten? Frequently Asked Questions 1 12 november 2013, 17:39
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jaccov02:31:23
| pufgraan06:37:06
| KaPteiN08:05:22
| wvbavel09:44:18
| eogcnlGhost11:16:11
| HC_Tahamata 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215