obey-robots.txt
28 Mei 2017, 20:20
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Arcadyan ARV7519 01.01.111 QNAP419P

claudia
Hallo allemaal.

Ik zit even met de volgende situatie.

Ik heb sindskort van KPN een Experiabox Arcadyan ARV7519 01.01.111. Internet + Interactive TV.
Nu zou ik hier graag mijn Qnap419P op willen aansluiten zodat extern bij mijn foto's kan komen via mijn laptop buitenaf.

Wie kan mij vertellen hoe ik de de poorten goed instel op de experiabox.
Ik heb iets gelezen over poort 443 en 80 met nat mapping,.

Ik heb mijn qnap een vast ip adres gegeven, primair & Secundair DNS van kpn onder netwerk instellingen van de qnap ingevoerd.

Intern krijg ik op mijn lan wel een verbinding met de qnap , alleen via wan nog niet.

Verder is het mij ook opgevallen dat ik helemaal geen proxy server gegevens heb van KPN. Hiermee was het testen wat makkelijker.

Ik zit zelf nog niet zo heel diep in deze materie , en kan mijn vriend ook niet vragen om info want die heb ik niet. Mijn vriendinnen die zeggen iederekeer waar heb je het over.Smile .

Affein , Ik hoop dat er iemand is die het mij een stap in de goede richting kan brengen.

Groetje's Claudia de Jong

Codemeister
Port forwarding werkt niet goed op de modems van KPN door afgeschermde delen in het systeem. Mogelijk gaat het in het geheel niet werken. Zoek op het forum voor een how-to over het openen van poorten, daar zijn zat topics van.

Moses 35i
Op zich werkt het portforwarding op de Arcadyan ARV7519 aardig goed. Portforwarding van poort 80 is nu grondig getest en dat werkt. Hetzelfde geldt voor poort 22 (SSH2) en voor diverse p2p/bittorrent programma's

Alleen games welke gebruik maken van UDP datadiagrams gaan de mist in. Poort gaat open na instellen maar zodra er meerdere UDP pakketten doorkomen, grijpt de firewall in en sluit deze poort voor ongeveer 6-9 minuten. Ik denk dat de PS3,Xbox(360) en dergelijke consoles juist ook hiervan last hebben. Het hosten/starten van een online game gaat dan niet of nauwelijks... en dat is nou net het vervelende van de UDP blokkades middels de ingebouwdde firewall die niet uit gezet mof anders ingesteld kan worden.

Als je weet welke ports je moet forwarden kun je deze proberen in te zetten in de Arcadyan. Wellicht met wat trial and error krijg je dit aan de hobbel.

[edit]
Op www [punt] ipbforum [punt] nl staat in de Arcadyan sectie overigens hoe je portforwarding moet instellen voor de Arcadyan. Wellicht heb je hier nog iets aan?
[/edit]

bartverboom1
dus er is geen enkele manier om ervoor te zorgen om nat type 2 te krijgen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan ARV7519 01.01.111 QNAP419P', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers 21 12 september 2016, 23:55
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk 31 28 juni 2015, 10:21
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten 10 05 oktober 2014, 16:42
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi 1 04 september 2014, 21:29
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi 14 07 augustus 2014, 20:18
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| HC_Tahamata04:37:28
| eogcnlGhost07:24:26
| KaPteiN10:25:59
| Cappo 1 dag
| Jo3i 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215