obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
KPN Glasvezel wordt ineens VDSL? Klantbedrog!!!
TokkieTokkie

Quote

Codemeister schreef:
De vergelijking tussen VDSL en FttC op deze manier is onacceptabel in mijn ogen.


VDSL en FttC is het zelfde


Codemeister: Correctie, mijn fout.
Gewijzigd door Codemeister op 18 januari 2011, 21:10
 
VictorT78
Dank voor je antwoord. Dit neemt echter niet weg dat ik een ondoorzichtig boeltje vindt.
Wat 'gewone' gebruikers op een onduidelijk spoor zet. KPN mag dan schermen met voorwaarden waarvoor ik getekend heb. Het voelt een beetje alsof ik een Ferrari koop maar vooralsnog met leeggelopen banden rijd.
Het functioneert, zonder twijfel... Maar of dit nu is wat ik er van verwacht had... Om maar niet te spreken over de zéér slecht werkende Firmware van TG789VN.
Immers op de website van KPN staat (of stond) dat je oa ideaal online kan gamen met dit apparaat.
Of is dit ook iets wat in de voorwaarden heb gemist?

Xcuses wanneer ik me zo cynisch uitlaat. Maar ik vind het nu écht wel mooi geweest.
@Webcare: Bedankt voor je moeite. Begrijp nu eens dat klanten er zo welletjes wel mee klaar zijn.

10:1 dat volgende FW ook niet gaat werken!
 
TokkieTokkie

Quote

VictorT78 schreef:
Dank voor je antwoord. Dit neemt echter niet weg dat ik een ondoorzichtig boeltje vindt.
Wat 'gewone' gebruikers op een onduidelijk spoor zet. KPN mag dan schermen met voorwaarden waarvoor ik getekend heb. Het voelt een beetje alsof ik een Ferrari koop maar vooralsnog met leeggelopen banden rijd.
Het functioneert, zonder twijfel... Maar of dit nu is wat ik er van verwacht had... Om maar niet te spreken over de zéér slecht werkende Firmware van TG789VN.
Immers op de website van KPN staat (of stond) dat je oa ideaal online kan gamen met dit apparaat.
Of is dit ook iets wat in de voorwaarden heb gemist?

Xcuses wanneer ik me zo cynisch uitlaat. Maar ik vind het nu écht wel mooi geweest.
@Webcare: Bedankt voor je moeite. Begrijp nu eens dat klanten er zo welletjes wel mee klaar zijn.

10:1 dat volgende FW ook niet gaat werken!


UPC flikt precies het zelfde, de zogenaamde 'fiber-power' abbo's, is ook gewoon nog steeds de oude coax kabel die gebruikt wordt.
 
Codemeister
Neemt overigens niet weg dat als je betaalt voor een glasvezelpakket (wat dus duurder is dan een normaal pakket), informeren over een 'hernoeming' naar VDSL netjes zou zijn. Er is wel degelijk verschil in maandlasten zoals eerder al genoemd werd in dit topic. En om dat 'even achterwege' te laten? Niet zoals het hoort.
 
TokkieTokkie

Quote

Codemeister schreef:
Neemt overigens niet weg dat als je betaalt voor een glasvezelpakket (wat dus duurder is dan een normaal pakket), informeren over een 'hernoeming' naar VDSL netjes zou zijn. Er is wel degelijk verschil in maandlasten zoals eerder al genoemd werd in dit topic. En om dat 'even achterwege' te laten? Niet zoals het hoort.


Er is ook een verschil in geboden diensten, FttC kan je meer ITV tuners krijgen als bij VDSL.

Maar ik ben het met je eens, erg netjes is het niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Glasvezel wordt ineens VDSL? Klantbedrog!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie