obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
elke paar minuten wifi verbroken door TG789vn
brainwave
De firmware is nu 8.4.2.U hiervoor had ik de 8.3.H.4 die werkte overigens ook probleemloos.
 
Moses 35i
Oke, kan zijn dat het niet bij iedereen met die firmware goed werkt. Geen idee wat het verder nog kan zijn.
 
brainwave
@Moses 35i

Heb je nog geprobeert de ECO knop een keer in te drukken, dat hielp bij die kennis van mij. 2 seconden indrukken is WiFi inschakelen en langer dan 10 seconden is WiFi uitschakelen..
 
Moses 35i
Nee dat niet. Maar ikzelf heb nu weer een Thomson TH789vn met de laatste update. Wireless werkt gek genog bij mij thuis nu goed zonder een enkele onderbreking. Heb wel de Laptop een vast ip-adrers gegeven en heb multicasten aangezet en vermogensreductie uit.

Maak gebruik van WPA/WPA2 met PSK. Heb wel wrij recente drivers van de NetGear USB stik gebruikt.

Ik zal van het weekend bij m'n kennis het nog eens proberen na een reset. Voor de zekerheid even de laatste drivers voor Wireless van de laptop downloaden. Ben benieuwd of dat het probleem oplost.

Ik heb zelf geen extra AP tot m'n beschikking maar voor zver ik het nu kan zien heb ik die niet (meer) nodig.

Ik hou jullie op de hoogte
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'elke paar minuten wifi verbroken door TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie