obey-robots.txt
23 Januari 2017, 15:37
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

PS3 nat type3

Ossie
Hallo,

Ik heb een week geleden een PS3 gekocht maar kan bij vrienden die online zijn de game niet joine en kan ze soms met me headset ook niet goed horen dus heb gegoogelt wat de oorzaak daarvan was en had het snel gevonden de probleem was de nat type mijne is 3 en dat is zeer beveiligt en kan niet veel doen online maar ik hoorde je kan hem naar nat type 2 doen maar met mijn router lukt het niet mijne is : SX551 weet iemand hoe ik het met die router kan doen?

Alvast bedankt

Pwhiskey
ik heb ARV7519 nieuw gekregen van KPN wou eerst overstappen naar online maarja precies de laatste dag deed die het perfect nat type 1 dagen daarna vol woede weer niet

je kan geen DMZ in vulle bij kpn en op hulp hoef je ook ni te rekenen ze sturen wel mailtje van update bla bla bla bla maar die update komt toch nooit en gaat niet werken want ze doen dit express om minder snelheid te verspillen ofzo iets stelletje flikkers zijn het had eerst peter den daas aardige man wou me helpen maar laten kreeg ik ene of andere mark nou had net zo goed de prullenbak kunnen bellen want hulp kreeg je van hem niet
ik hoop nog steeds alle ps3 xbox gebruikers met gezeur van kpn zich alle aanmelden bij radar zodat we met ze alleen kunnen zorgen voor een oplossing en niet uren lang op google te zoeken en bidden voor een oplossing en vul met ze allee dit formulier in op radar http://www.trosradar.nl/contact/

vriendelijke groet peter

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PS3 nat type3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nat type3 naar nat type 2 krijgen met KPN Experiabox ARV7519 Helpdesk 12 29 maart 2012, 16:38
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:16:03
| KaPteiN02:41:21
| anger00403:30:19
| koolen5703:38:24
| nobeldesign19:54:54
| wvdberg22:26:07
| Ricardojoosen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?