obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
ADSL met een alarm/zorgtelefoon
KPNwebcare2

Quote

PeterU schreef:
hoe lang duurt het ongeveer voordat KPN het ADSL modem met splitter thuis bezorgt.
17 januari besteld nog niets vernomen.


Hallo Peter,

Normaal gesproken 5 werkdagen.
www.kpn.com/webcare
 
PeterU
het schijnt nog steeds in behandeling te zijn, ik wordt er onderhand niet goed van zolang als dit duurt.
KPN ACTIE G^^&%^&%^%*
 
kjellema
Tsjah, dat zijn we gewend van KPN...
 
PeterU
NOG STEEDS GEEN MODUM VAN KPN ONTVANGEN, IK WORDT NU TOCH WEL HEEL ERG ONGEDULDIG.
EEN ECHTE WANPRESTATIE VAN KPN
 
vdrijver

Quote

PeterU schreef:
NOG STEEDS GEEN MODUM VAN KPN ONTVANGEN, IK WORDT NU TOCH WEL HEEL ERG ONGEDULDIG.
EEN ECHTE WANPRESTATIE VAN KPN


Misschien dat gebruiker swebcare je kan helpen,die werkt tenslotte bij KPN.En anders gewoon abbo anuleren en naar de concurrent gaan.

En trouwens:modum schrijf je zo: modem
Gewijzigd door vdrijver op 03 maart 2009, 21:39
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
PeterU
excuses voor de schrijffout modum moet zijn modem, dat had ik aan het streepje onder de tekst kunnen zien dat het voudt geschreven stond.
eindelijk een antwoord van KPN via pcbasic, dus afwachten maar...hé de tekst hieronder mist een paar streepjes

Hierbij willen we u doorgeven dat KPN u aanvraag voor ADSL 10 maart 2009 gaat leveren. Ze hebben na aavraag van ons op 16 januari 2009 nu pas verwerkt en daardoor duurde het zolang. Voor de duidelijkheid is niet ons fout geweest wij hebben 3 a 4 keer tussentijds gebeld na KPN om te vragen of het goed ging.

Vandaag pas kregen we te horen dat het 10maart 2009 wordt geleverd.



We hopen dat we u hiermee genoeg geïnformeerd hebben.

Met Vriendelijke Groeten,

PC BASIC helpdesk
 
KPNwebcare2

Quote

vdrijver schreef:

Quote

PeterU schreef:
NOG STEEDS GEEN MODUM VAN KPN ONTVANGEN, IK WORDT NU TOCH WEL HEEL ERG ONGEDULDIG.
EEN ECHTE WANPRESTATIE VAN KPN


Misschien dat gebruiker swebcare je kan helpen,die werkt tenslotte bij KPN.En anders gewoon abbo anuleren en naar de concurrent gaan.

En trouwens:modum schrijf je zo: modem


Inderdaad, ben altijd bereid om te helpen maar moet het me wel gevraagd worden natuurlijk.

Maar ik zie dat het al opgelost wordt.
www.kpn.com/webcare
 
PeterU
12 maart 2009 EINDELIJK het lang verwachte pakketje is aangekomen, het ADSL modem. en kort daarna belde men van pcbasic op om een afspraak te maken voor het installeren van modem en pc.
als het goed is zijn mijn schoonouders vanaf 23 maart on line!
 
KPNwebcare2
hallo PeterU,

We wachten met spanning af.
www.kpn.com/webcare
 
PeterU
aansluiten op 23 maart ging niet door, om 13.00 uur zou de monteur komen maar om 12.00 uur kreeg ik het bericht wordt een half uurtje laten staat in de file, en om 13.00 uur werd de monteur afgebeld omdat hij een kop staart botsing had met de auto en niet verder kon rijden. volgende afspraak vrijdag.
na enig (bozig van mijn kant) telefoon en sms verkeer is de afspraak naar vandaag gegaan.
en de monteur was mooi op tijd en het bleek dat de monteur van het ongeluk nog in het ziekenhuis ligt, dat is niet zo mooi natuurlijk.
maar goed de installatie kon beginnen, ik had van de week al de grote doos uitgepakt en de splitter netjes volgens de duidelijke gebruiksaanwijzing aangesloten.
maar toen er vandaag verbinding gemaakt werd met het internet bleek er geen adsl signaal te zijn.
samen met de monteur alles nagelopen op fouten maar alles was goed aangesloten. hij ging toen bellen met de KPN en na enige tijd bleek dat het adsl signaal binnenkwam op de oranje en de witte telefoondraad en niet op de rode en de blauwe, zoals gebruikelijk, want daar is de splitter voor. na de splitter verwijderd te hebben en de rode en de blauwe draad op de telefoon en de oranje en de witte draad op het modem werkte alles direct en zitten mijn schoonouders eindelijk op het WWW.

toevallig werd vanmorgen mijn schoonmoeder onwel op het toilet en moest er gebruik gemaakt worden van de alarmknop en gelukkig werkte deze goed, en met mijn schoonmoeder is gelukkig niets meer aan de hand.

toch goed dat de telefoonlijn met zorgtelefoon en de adsl verbinding gescheiden zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL met een alarm/zorgtelefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Over van ADSL naar Glasvezel KPN Glasvezel diensten : 6 19 jan 2015
ADSL snelheidsverlies en afstand tot telefooncentrale KPN Handleidingen : 1 07 dec 2014
adsl snelheid laag en storingen Snelheid : 9 04 sep 2012
Advertentie