obey-robots.txt
24 Februari 2017, 12:10
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [463 stemmen]
36% [463 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [814 stemmen]
64% [814 stemmen]

Stemmen: 1278
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

dubbele factuur internet KPN

flanker27
Beste forum leden,

Wie kan mij helpen aan een juiste email of telefoonnummer van KPN, zodat ik verder kom dan 0900-0244 of factuurvraag@kpn.com.

In het kort: In juni kreeg ik van KPN een mailtje of ik volledig wilde overstappen naar KPN. Ik had een contract bij HetNet (ook KPN natuurlijk). Er liep bij hetnet een internetcontract vanaf 2001 voor adsl surfen (8mb) voor 24,95 per maand. KPN bood mij aan om over te stappen waarbij ik de eerste 6 maanden 20 euro ging betalen en daarna 25 euro. Prima deal, dus dat heb ik ook gedaan. De oude rekening liep gedeeltelijk via hetnet en KPN. Ik betaalde 3 euro separaat aan het hetnet en 21,95 aan KPN via mij reguliere KPN rekening. Ik kreeg bericht dat e.e.a. was omgezet. Maar na 2 maanden kwam ik er achter, dat de facturen niet klopten. In mijn reguliere telefoonrekening bleef het bedrag van 21,95 voor komen en tevens werd ik apart gefactureerd voor 20 Euro voor het nieuwe KPN contract. Die 20 euro was efgesproken, maar dan zouden die 21,95 euro op mijn telefoonrekening moeten verdwijnen. Inmiddels zijn we nu 4 maanden verder an betaal ik dus 41,95 voor 8mb internet (de goedkoopste versie) voor mij abonnenment.
Van het hele voorval melding gemaakt via 0900-0244 op 22 oktober j.l Ik zou op 27-10 tussen 16.00 en 18.00 gebeld worden hoe opgelost werd. Geen telefoontje op die bewuste dag. Weer aan de lijn met 0900-0244. Ja, het is bekend en wij zijn er mee bezig alleen het is erg druk. Inmiddels mijn klacht ook kenbaar gemaakt bij factuurvraag@kpn.com en daar krijg ik de zelfde antwoorden. Excuses voor de vertraging, het probleem is bekend wij vragen u om uw geduld. Inmiddels heb ik een aantal herhalings mailtjes verstuurd, maar steeds met een vriendelijk antwoord met zelfde strekking. Wij zijn ruim 3 weken verder en ging taal nog teken van KPN.

Druk e.d. dat begrijp ik, maar dat vanaf de melding 22-10 helemaal niets concreets aan mijn voorgelegd is, is hoogst frusterend. Ik kom niet verder dan de eerste lijn zal ik maar zeggen en KPN doet het gewoon met standaard antwoorden af.

Kan iemand mij verder helpen en raad geven bij wie verder zou kunnen aankloppen. Telefonische contacten en of e-mail adressen. Ik kom gewoon niet verder. De dubbele rekeningen lopen maar door. (Incasso). Ik kan het geld b.v. de 20 euro laten terugboeken, dan ik ik tenminste nog iets wat mogelijk de aandacht trekt.

Ik hoor graag van iemand die mij raad kan geven.

bvd
Rob
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dubbele factuur internet KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing internet en email KPN Internet Storing 2 16 februari 2017, 22:47
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers 11 02 januari 2017, 19:40
traag internet Algemeen 2 14 december 2016, 18:19
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:40:40
| hansvds01:17:50
| eogcnlGhost09:50:14
| NESK18:27:10
| SaskiavdV19:48:34
| pufgraan21:02:07
| mt8258 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.