obey-robots.txt
22 Januari 2018, 18:55
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [416 stemmen]
38% [416 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1102
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

inactiviteitstime-out is bereikt ???

hhz
Sinds 2 dagen doet zich het volgende voor.
Mijn modem sluit zichzelf af en verbreekt alle verbindingen met telefonie en internet.
Hij reset zichzelf niet, maar bellen en internetten gaat dan niet meer.

Als ik in het modem kijk staat bij breedbandverbindingen:
Verbinding verbroken omdat de inactiviteitstime-out is bereikt.

Elke keer dat ik deze melding heb gezien, was ik online een game aan het spelen, zodat ik niet echt inactief bezig was en de lijn open stond.

Enigste manier om de boel weer op gang te helpen is modem uit zetten en weer aan.
Weet iemand hier wat er aan de hand kan zijn, daar ik al een niet zo fijn telefoongesprek heb gehad met onze helpdeskvrienden van KPN. Ik had iemand die duidelijk zijn kaartje aan het voorlezen was zonder te luisteren naar mijn klacht.

Iemand hier een tip of oplossing?
 
Codemeister
Heb je in de tussentijd iets gewijzigd aan de verbinding of bekabeling? Welke modem heb je?
 
djampa
Ik heb het zelfde probleem ik heb de 789vn experiabox + plusbellen was net nog gebeurd telefonie doet het dan ook niet. heb de helpdesk vorige week gebeld een kwartier aan de lijn en daarna werd de verbinding verbroken..
 
djampa
iemand een oplossing of tip !
 
djampa
ik heb mijn instellingen veranderd naar een andere kanaal (11) het werkt nu 2 dagen naar behoren !

bedankt voor het meedenken Smile
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inactiviteitstime-out is bereikt ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Doorbraak bereikt bij Klantenservice KPN Glasvezel Algemeen 1 03 juli 2011, 14:47
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| chefke01:22:01
| jonagold01:22:46
| KaPteiN11:34:21
| Zwaagman23:06:17
| eogcnlGhost23:18:27
| cemaelstro 1 dag
| omekees 1 dag
| captavia 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp