obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Programma's opnemen per keer wijzigen in alle afleveringen van betreffende serie
Henk2304
Dat je geen HP-programma's kunt opnemen staat gewoon in de gebruiksaanwijzing die ook online op de website van KPN ingezien kan worden. Ik kan wel SD-programma's opnemen en tegelijkertijd naar het HD demokanaal kijken. Dat is ook meteen het enige HD-programma dat ik kan ontvangen. Het HD-pakket is niet beschikbaar op mijn postcode.
Maar "Herhaal opname" staat wel in de gebruiksaanwijzing en werkt toch niet. Volgens het consumentenrecht moet een product toch zo werken als in de gebruiksaanwijzing staat beschreven?
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programma's opnemen per keer wijzigen in alle afleveringen van betreffende serie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
Programma opnieuw beginnen werkt niet WiFi : 9 08 aug 2014
Advertentie