obey-robots.txt
23 April 2017, 10:00
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

radio aansluiten...

cinnamonman
hallo,

ik heb sinds een kleine maand interactieve tv van kpn met de experia box.maar ik heb ook een radio/dvd surroundset.maar nu wil ik graag de radio daar van gebruiken.maar wat ik ook doe ik kan het nergens vinden hoe ik mijn radio aan moet sluiten.kan iemand mij dat eens vertellen?

bij voorbaat dank: cinnamonman

boekbros
Ik neem aan dat je de Motorola 1960 met een (tulp?-)kabel hebt aangesloten op je surroundsystem. Je gebruikt dan bij tv-kijken niet het geluid van je tv-toestel maar van je surroundsystem. Op de afstandsbediening van je surroundsystem zit vast wel een 'source'-knop waarmee je achtereenvolgens de ingang van het geluidssignaal kan kiezen. AUX/TV/DVD-CD/RADIO zijn bekende kreten hierbij. Als je op RADIO instelt, gebruikt het surroundsystem zijn eigen radio(geluid) en laat dat ook via de luidsprekers horen.
Je kunt ook gebruik maken van de radio van je interactieve tv. Dan moet je surroundsystem de ingang van de Motorola weer hebben (zie eerste regel) en kies je met de AB van de Motorola voor MENU. Op het scherm dat dan op je tv-toestel verschijnt zie je dan ook de keuze RADIO staan. Als je daar opstaat en OK indrukt, krijg je verder keuzes voor een bepaalde zender.
Om mijn tv-scherm te sparen zet ik het tv-toestel, na mijn zender ingesteld te hebben, uit. Het geluid loopt toch via je surroundsystem en op je tv zie alleen nog een nutteloze screensaver.

KPNwebcare2
Hallo,

U kan deze instructies volgen voor het aansluiten van uw surroundsysteem: http://kpn-custom...aqid=10293
www.kpn.com/webcare

danny47
De radio loopt normaal via de kabelantenne, die zal net als bij mij wel afgesloten zijn, dus een digitaal kabeltje van de hd recorder naar de receiver is het makkelijkst en een hdmi kabeltje van de tv naar de hd recorder, meer heb je niet nodig, je moet alleen de radio via de recorder aanzetten, en van zender wisselen gaat nu ook via de recorder, maar als je het zenderschema erbij houd, kan je zo overschakelen naar een andere zender zonder de tv aan te zetten, iets omslachtiger dan vroeger, maar je heb nu nog maar 1 signaal, even wennen, maar veel meer zenders.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'radio aansluiten...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen 5 17 februari 2017, 22:33
Max eq3 cube aansluiten Routers 6 22 januari 2017, 23:28
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws 17 02 oktober 2016, 00:49
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 3 30 december 2015, 19:28
aansluiten nas Eigen netwerk 4 11 december 2015, 00:10
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost05:30:28
| wvbavel11:46:10
| KaPteiN15:12:26
| magidu30 1 dag
| Desiree 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215