obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
NAT 3 wijzigen naar NAT 2 OPLOSSING Thomson TG787v SIP 8.2.T.4
Johnny Bos
@doemaariets.

ik heb ook een linksys gehad maar er veranderde niets. Wij hebben hier overigens een anologe modem en geen ADSL. Dus misschien heb je nog tips? Hoor het iig. graag

Johnny.
 
SnorkelM
Okee, stel ik sluit mijn oude modem weer aan voor het internet...

1.) komt het internet signaal van KPN dan wel (goed) binnen?
ik had namelijk met na het overstappen mn oude modem er nog op en toen had ik helemaal geen internet en met de
experiabox later wel.

2.) hoe zet ik het tv-signaal dan door naar mn tv? Die komt ook binnen door de experiabox...

Je kan toch geen experiabox én een modem aansluiten neem ik aan...?

(excuus als dit een onwijze noob-vraag is, maar van modems heb ik geen kaas gegeten helaas... Wink )
 
will--i--am
Hey Raymond,

Hartstikke bedankt man! Ik heb precies gedaan wat je vertelde en idd vaag genoeg springt hij naar NAT type 2. Ik ben hier nou al bijna een jaar mee bezig en niks werkte. Om eerlijk te zeggen had ik hier ook geen vertrouwen in, maar het werkte wel.

Ging niet soepel en had er al een beetje spijt van dat ik er aan begonnen was, maar blijf doorzetten, want het werkt!!!!

Smile
MVG William
 
Lisu-chn
Het zal dan een oud topic zijn, ik wil toch erg graag r0279s bedanken voor het delen van zijn methode. Ik vond ZOVEEL manieren online voor anders servers, maar als enige kwam ik deze tegen. En het is zowaar gelukt!
 
Wiebert
ik kampte ook al een jaar met dit probleem, ik had een spel gekocht van de PS3 F1 2010, maar kon de servers niet ivm met NAT type 3 aansluiting...

maar sinds 2 weken terug heb ik de oplossing gevonden, en tot vandaag had ik opeens weer NAT type 3 maar wederom verholpen..

zo heb ik het gedaan:

1)je gaat naar je thomson Gateway:
http://192.168.2.254

2)daarna selecteer je thuisnetwerk, bij mij zit de ps3 aangesloten op ethport2,

3) daarachter zie je ook wat "staan" waar je op kan klikken, vervolgens druk je daarop

4) druk op rechtsboven op configuren en dan verwijderen.

5) thomson opnieuw laten opstarten via "Thomson Gateway" ---> opnieuw opstarten

5) laat je internet verbindingtesten op je ps3, en je hebt NAT2 voor een paar weken

al die oplossingen met port forwarden , dat is mij nog nooit gelukt...

groet, wiebert
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT 3 wijzigen naar NAT 2 OPLOSSING Thomson TG787v SIP 8.2.T.4', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie