obey-robots.txt
24 April 2017, 19:08
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Abonnementsverandering een grote ramp

bukkie
Ik ben een voormalig Planet abonnee en had daar een 6 Mbit Internet aansluiting.
Nu zag ik bij de KPN dat zij voor een lagere prijs een 20 Mbit abonnement aanbieden.
Heb de stoute schoenen aangetrokken en heb de Helpdesk gebeld waar men zei dat er eerst een optie van mijn Internet + Bellen moest worden uitgezet en dat men dat voor me ging doen.
Mij werd gevraagd na een aantal dagen terug te bellen om de werkelijke omzetting naar 20 Mbit in te kunnen zetten.
Dat heb ik nu zo'n 5 weken geleden gedaan en ik zou een bevestigingsbrief krijgen aarin de wijziging zwart op wit zou staan.
Binnen 2 a 3 weken zou mij snelheid verhoogt zijn naar 20 Mbit.
Nu echter zo'n 5 weken later heb ik nog geen brief en ook geen snellere verbinding.
Heb in de tussentijd meerdere malen getracht de Helpdesk weer te bellen maar na 3 kwartier in de wacht heb ik neer moeten leggen vanwege het feit dat er ook weer gewerkt moest worden.
Wat een drama is die Helpdesk en de medewerking van de KPN.
 
krijn77
Jammer dat KPN planet abonees moeilijk vind..
Wij zijn al jaren klant en kunnen best wel wachten is ook mijn ervaring..
Maar wat helpt is een termijn stellen..
Vertel in een e-mail de beloftes die zijn gedaan..
En stel een datum bijv. 1 november.
als ze dan niet jouw probleem hebben opgelost dat jij vrij bent om een naar een andere provider tegaan.
Of kun je vragen om bijvoorbeeld 100 euro per dag dat ze hun verplichting niet nakomen..
Als je een rechtsbijstand hebt vraag hun een briefje testuren..
Dat werkt bij KPN vaak wel..
Het is niet de leukste manier van communiceren maar uren wachten aan de telefoon, en op e-mails mag je wachten tot dat je een ons weegt is ook niet leuk..
 
johnnyhatezjazz
Heb van de week voor het eerst excuses gehad voor de slechte behandeling van de helpdesk. Ticket uitgeschreven voor 50 euro plus belkosten retour....
Ook nu pas erachter gekomen dat het premium abo, waar ik gebruik van maak en ook betaal, in mijn woonplaats niet haalbaar is. Met de opmerking erbij: dat had u kunnen weten en alles is toch sneller dan hetgeen u eerst had?? Met andere woorden: wat zeur je...
Vandaar dat de omzetting van mijn abo wel soepel verliep, er viel echt op te verdienen.........Sad
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnementsverandering een grote ramp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Het grote I-Telligent Usenet topic Usenet 1 04 april 2017, 20:49
Oplossing voor grote afstand tot wijkcentrale? Snelheid 7 09 september 2012, 10:01
Tv op mobiel weg..ABO opzeggen een ramp!! Eigen netwerk 3 05 april 2011, 09:28
Mobiel tv weg..opzeggen ABO een complete ramp... Helpdesk 2 05 april 2011, 09:02
Onderbreking TV programma's grote waal Hoorn KPN Glasvezel Storing 1 24 mei 2010, 09:22
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| generaal00:15:18
| germar02:49:04
| eogcnlGhost05:29:45
| KaPteiN10:46:51
| Mjsmit18:50:44
| simonlebon19:55:07
| Desiree21:32:42
| wvbavel 1 dag
| Eljee 1 dag
| lostson50 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215