obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wireless Netwerk valt uit als de experiabox aangaat
Codemeister
Wat DHCP betreft wordt het lastig. De huidige firmware blokkeert het beheer van DHCP met de nodige gevolgen. Wat dat betreft moeten we wachten op de eerstvolgende firmware-update.

Wellicht dat hierbij ook direct uitgebreidere opties komen met betrekking tot het beheer van WiFi (?)
 
Non-jeeves
nou, ik geloof dat ik zo ongeveer alles gehad heb. Heb net mijn netwerk achter een router gezet met een andere ip range (12.168.17.) en heel even leek het iets te doen. Twee p.c.'s in de lucht (wireless) en ook mijn laptop. Na een kwartier ging het weer onder uit en ik ging mee. Zonder de experiabox weer als een zonnetje.

Ik denk dat er niet veel meer op zit. Jammer, de kwaliteit van de TV en de snelheid van het internetten is zeker een aanrader. Alleen heb ik het idee dat die thomson structureel gewoon crap is. Misschien alleen voor bepaalde situaties, maar aangezien er al een tijdje gewacht wordt op een firmware upgrade zou het best wel eens een incompleet of te snel uitgebracht apparaat kunnen zijn.
 
Codemeister
Jammer maar waar. In dit geval kunnen ook wij je niet verder helpen.

Ik sluit het topic. Mocht je een alternatieve oplossing hebben dan zal ik het topic heropenen, zodat we het hier verder kunnen behandelen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wireless Netwerk valt uit als de experiabox aangaat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Aansluiting 20 meter van netwerk Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Advertentie