obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
KPN premium nog steeds het 20mb abbo
Giant2000
Als het modem aansluit zal hij als eerste de software gaan laden. Dit kost even een half uurtje. Daarna moet hij het gewoon doen.
Je zit op dezelfde centrale als ik. Ik heb ook regelmatig problemen dat de telefoon het niet doet. Het gaat nu weer een paar weken, maar regelmatig brand het VOICE lampje niet. Ik heb dan wel een kiestoon maar elk nummer dat je belt is in gesprek. Met even met de computer in het modem kijken op "telefonie" krijg ik hem meestal weer aan de praat. Herstarten, warm of koud, maakt niks uit. Het is volgens mij bekend dat de TG789 nogal wat bugs heeft.
 
XpreZ
Ik had hem er al een half uurtje aangezet, zelfs 3 kwartier en nog bleef het broadband lampje knipperen en voice brande helemaal niet
 
Giant2000
Er was vanochtend trouwens een landelijk storing van KPN... kan zijn dat je net in die storing viel. Heb je nadien al weer eens een "paperclip restart" gedaan?

Edit:

Quote

KPN Storing

Storing ADSL diverse regio's (opgelost)

Als gevolg van een storing kon u mogelijk in enkele gebieden in diverse regio's niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Indien u telefonie of televisie via internet van ons afneemt dan kunnen deze diensten door de storing verstoord zijn geweest. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen.

Starttijd: 2010-08-19 09:25 Eindtijd: 2010-08-19 11:55

Gewijzigd door Giant2000 op 19 augustus 2010, 15:25
 
XpreZ
Heb ik ook gedaan. Lijkt me trouwens sterk dat ik er ook last van heb want ik zit nu op me 780 te internetten!
 
Giant2000
Hmm... dat ding moet toch gewoon werken. Geef hem morgen nog een kans zou ik zeggen.
 
XpreZ
Ik word echt hopeloos van die medewerkers van KPN!!!!!!!!. belde net weer en, weer bla bla bla. Toen zei die man ja er moet ook een zwarte splitter op (had ik zoiezo al geprobeert) Maargoed een zwarter splitter hoeft er helemaal niet op. Mijn Dsl modem werkt gewoon voor geen meter en ik weet niet hoe ik dat duidelijk moet maken aan KPN. Hij zegt ook weer afwachten tot 31 augustus. Maar 31 augustus ben ik helemaal dan helemaal de lul omdat de modem het niet doet PLUS Vdsl met mijn oude modem gaat niet werken!!!!!!!

Edit; Miss hebben ze wel gelijk en doet hij het pas wanneer de lijn omgezet is. Ik denk dat ik zoiezo dan beter kan wachtenen hem pas ga aansluiten wanneer de lijn geleverd is
Gewijzigd door XpreZ op 19 augustus 2010, 16:54
 
Maus
Je hebt als een goed is een brief gekregen waarin duidelijk staat dat de modem pas functioneert nĂ¡ het omzetten van de lijn Wink
 
XpreZ
Klopt, dat had ik op het begin al gelezen maar het is volgens mij een modem waarin adsl ook zou moeten werken! Ik krijg wel meer brieven van KPN die niet kloppen. Maar daarom zeg ik ook, ik wacht nu dus gewoon tot 31 augustus af want ik heb alles geprobeert want de kans is natuurlijk dat ze gewoon gelijk hebben en ik hem pas gebruiken kan wanneer de lijn opgelverd is.

De medewerker aan de telefoon, ik dacht de 2e die zei ook dat de modem gewoon met adsl zou moeten werken. hij dacht misschien dat de modem defect zou zijn. Hij heeft wel gezegt ik zou alsnog wachten tot je lijn opgeleverd is. Andere medewerkers hadden weer gezegt dat het niet werkt met de nieuwe modem.
Gewijzigd door XpreZ op 19 augustus 2010, 18:28
 
Maus
Hier werkte hij pas echt na de oplevering iig...
 
XpreZ
Dat is mooi! dan weet ik nu ongeveer waar ik aan toe ben. Jammer dat de klantenservice mij niet vertellen kan waarom het niet zou moeten werken met adsl.

Je raakt ook vak in de war, omdat iedereen weer wat anders zegt.

Ben in iedergeval blij te horen dat hij bij jou pas na de oplevering werkte.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN premium nog steeds het 20mb abbo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet steeds traag KPN Internet Storing : 3 15 jul 2016
Fon schakelt zichzelf steeds uit. KPN Internet Storing : 3 09 jul 2016
Wifi samsung smart tv valt steeds weg WiFi : 6 29 jan 2015
H220N kpn glasvezel nog steeds niet normaal kunne gamen ps3 Helpdesk : 10 09 feb 2014
KPN streams nog steeds veel te laag. KPN Glasvezel diensten : 2 04 okt 2013
Advertentie