obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN licht de boel weer eens op...
drpcr
Vandaag teruggebeld (meerdere keren, want ze hadden weer storingen)...

Mijn nummer portering is nu stopgezet, en heb een retournummer gekregen...

Wordt nog weer teruggebeld, omdat ze vanwege een blokkade nog niet administratief konden ontbinden, en wordt nog teruggebeld over de financiƫle afhandeling.

Tot nu toe lijkt dit traject zeer soepel te gaan... Bizar dat nu opeens alles mogelijk is. Als ze nu zo'n goede klantenservice zouden hebben, zouden ze het zichzelf veel makkelijker maken...
 
drpcr
En de lijdensweg (citaat KPN medewerker) gaat door:

10-08-2010 Ik bel maar weer terug:

* Ik zie het inderdaad staan, maar ik kan niets doen, ik kan wel beloven dat u vandaag nog wordt teruggebeld
- Ok, ik hoop dat het lukt

(geen telefoon (natuurlijk))

13-08-2010 Ik bel maar weer eens:

* Raar dat u niet bent teruggebeld, maar administratief is alles ontbonden, u krijgt vandaag of mogelijk zaterdag de brief thuis

17-08-2010 Ik bel maar weer eens:

* Nee alles staat hier opgeleverd, geen ontbinding te zien, ik kijk even in uw Dossier..
* Och, wat een lijdensweg, ik kan u nu ontbinden, maar dan krijgt u een eindnota, dat is niet te de bedoeling, Sorry ik moet weer wat gegevens invoeren en dan wordt u binnen 2 weken teruggebeld zodat u op de juiste manier ontbonden kan worden

....
ShockShockShockShockShockShock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN licht de boel weer eens op...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN schikt met Brein. Pirate Bay ook voor KPN klanten weer bereikbaar. KPN Nieuws : 1 01 mrt 2014
Weer storing ingaand en uitgaande mail KPN Algemeen : 1 17 feb 2012
Wanneer weer abonnementsgegevens mobiel? Algemeen : 1 29 mei 2011
weer problemen met internet verbinding KPN Internet Storing : 7 21 nov 2010
Ik wil mijn ISDN apparatuur weer gebruiken Eigen netwerk : 3 01 nov 2010
Advertentie