Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
|
Snelheidsverhoging april?
|
|
| sambal |
Geplaatst op 25 April 2010, 12:08
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 10 Lid sinds: 24 Apr 2010 |
Ik was bij HetNet, dat nu dus KPN geworden is. Bij HetNet had ik een 8/1Mbit abbo, de middelste aldaar. Hier blijf ik op 8/1 staan, maar diegene die bij HetNet de goedkoopste, de 3Mbit, hadden, gaan hier voor hetzelfde geld naar 8Mbit. Het zij ze gegund, maar ik betaal nu meer dan zij voor hetzelfde. Klopt dit? |
|
|
|
| Dolledokus |
Geplaatst op 25 April 2010, 13:03
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 40 Lid sinds: 08 Apr 2010 |
Nee,helaas klopt niet. Ik was voorheen ook Hetnet en alle Hetnetters hebben pech gehad die krijgen geen verhoging van snelheid,dat is mij althans zo gezegd en dan moest je maar switchen naar KPN. Zo gezegd,zo gedaan. Mocht dat nu wel zo zijn dat de Hetnetters een verhoging krijgen dan ga ik zwaar op mijn streepjes staan,want dan hebben ze me dus in een kpn abonnement getruct! Het is gewoon vuilakkerij als je het mij vraagt hoor,maar goed,ze doen maar,dat valt vroeg of laat toch in de categorie "boontje komt om zijn loontje" hahahah Gewijzigd door sambaman op 25 April 2010, 13:28 |
|
|
|
| sambal |
Geplaatst op 25 April 2010, 14:06
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 10 Lid sinds: 24 Apr 2010 |
Oké mijn fout. Ik meende ergens gelezen te hebben dat dit wel het geval zou zijn, maar kan dit natuurlijk nu nergens meer terugvinden. Jammer dat jij al geswitcht bent en niet gewacht hebt tot eind mei, als alle snelheidsverhogingen doorgevoerd moeten zijn. Dan hadden we zekerheid gehad. Ik houd het voorlopig zo, behoud ik i.i.g. het recht om maandelijks op te zeggen. Ben benieuwd naar de volgende upgrade ronde (2011?). ![]() |
|
|
|
| Dolledokus |
Geplaatst op 25 April 2010, 14:24
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 40 Lid sinds: 08 Apr 2010 |
Ik dus bewust snel omgegaan naar het goedkoopste abo dat ze hadden,want nu heb ik dus gratis die verhoging wel gehad! |
|
|
|
| spsplus |
Geplaatst op 26 April 2010, 18:00
|
|
Activiteit ![]() » Internet Premium » Interactieve TV Berichten: 8 Lid sinds: 19 Sep 2009 |
Is er al iemand die boven de 20 mb zit? Ik ben daarover nog niets tegen gekomen en ben benieuwd of dit (20 mb >) haalbaar is. |
|
|
|
| Johan59 |
Geplaatst op 26 April 2010, 18:51
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 9 Lid sinds: 11 Apr 2010 |
Dit schrijft Dolledokus hiervoor: Nee,helaas klopt niet. Ik was voorheen ook Hetnet en alle Hetnetters hebben pech gehad die krijgen geen verhoging van snelheid,dat is mij althans zo gezegd en dan moest je maar switchen naar KPN. Zo gezegd,zo gedaan. Heb al jaren een abbonnement van "Het Net", welke automatisch is overgegaan naar KPN. KLantgegevens en email-adres zijn van "Het Net"gebleven. Hoe moet ik bovenstaand begrijpen: Krijg ik als voormalig "HetNet"-klant geen gratis verhoging van 4MB naar 8MB? Wat betekent hier: Switchen naar KPN?" Johan59 |
|
|
|
| gfive |
Geplaatst op 26 April 2010, 19:26
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 36 Lid sinds: 19 Feb 2010 |
@Johan59 KPN ziet Het Net klanten als een Niet KPN aansluiting (qua account) Jij hebt nog een label Het Net aan je account hangen en ik heb een KPN label. De actie die KPN heeft is alleen voor KPN label's. Alle bedrijven die ze vervolgens over genomen hebben en die nog binnen het systeem van KPN een andere label dan KPN hebben krijgen deze verhoging niet. Wat KPN nu zegt: als je overstapt naar een KPN account (label) dan krijg je de verhoging wel. Dit kost je 3 dingen: - Maandelijks tarief zou omhoog gaan (veel het net abbo's waren immers goedkoper) - je niet meer maandelijks kan opzeggen (was ook speciaal van het net) - Je automatisch aan een jaar contact zit. Het laatste wilt KPN maar al te graag aangezien ze momenteel veel klanten verliezen. Dit hele verhaal is natuurlijk erg flauw en duid erop dat KPN alleen maar geld wilt zien ipv blije klanten. Overigens was Het Net al van KPN dus dat maakt het helemaal zuur. Kortom KPN is jaar contracten aan het binnen slepen. Ze weten nu al dat ze hun verhogingen nooit waar kunnen maken. De 80% die ze beloven zal naar alle waarschijnlijk net 43% zijn (uit betrouwbare bron) |
|
|
|
| Johan59 |
Geplaatst op 26 April 2010, 19:48
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 9 Lid sinds: 11 Apr 2010 |
gfive- bedankt voor je reactie. Na jouw antwoord gelezen te hebben zou ik ook op zoek kunnen gaan naar een andere provider. Omdat ik nog af en wat download en "Het Net" goed was bij de nieuwsgroepen tot gisteren. Ik kreeg toen nl. de eerste storingen. Na wat "gegoogle"bleek ik echt niet de allereerste te zijn. Johan59 |
|
|
|
| Robbert |
Geplaatst op 27 April 2010, 09:30
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 6 Lid sinds: 14 Apr 2010 |
Ik moet zeggen, over de service van KPN ben ik zeer tevreden. Ik heb al 3 Experia Boxen ontvangen. Ben overgestapt op InternetPlusBellen (was voorheen KPN en Planet) en heb de verhoging gekregen. Echter is dit voor mij tot op heden hooguit 6,8 Mbps en geen 8. Maar dat zal wel komen door de afstand naar het centrale punt. Omdat de telefoon het niet deed, is er een monteur langs geweest en deze heeft, in overleg met KPN alles geregeld. Ik had alles wel goed aangesloten, maar bij de centrale was het niet goed gegaan. Ik vind dat je ook telefonisch goed te woord wordt gestaan. Over een maand (kan niet eerder) stap ik over op Altijd Vrij Bellen voor 7,50 euro en dat scheelt ook alweer in de kosten. Dus ondanks wat negatieve berichten op dit forum, ben ik toch wel tevreden. Robbert-Jan |
|
|
|
| sambaman |
Geplaatst op 27 April 2010, 12:09
|
|
Activiteit ![]() » Heerlen Berichten: 19 Lid sinds: 23 Oct 2009 |
Dat is ook weer eens goed om te horen.Ondanks mijn eigen grote problemen met snelheid en storingen,ben ik door KPN altijd correct geholpen met een monteur,nieuw modem enz. Ik denk wel dat KPN gewoon te lang heeft gewacht met grote investeringen in zn net en in vergelijk met de kabelaars de boot heeft gemist. Nu zijn ze niet bepaald concurrentie meer. Het kopernet is hopeloos verouderd t.o.v. de moderne glasvezelnetten in het buitenland. Hun infrastructuur kan de moderne diensten gewoon niet aan en wordt opgelapt en opgelapt. Glasvezel tot aan de deur vraagt natuurlijk gigantische investeringen en duurt vele jaren,maar ze hebben de boot gemist,en houden ons als klant zoet met VDSL terwijl dit voor het merendeel van de klanten niet beschikbaar is. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging april?', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk | WiFi | : 1 | 16 Jan 2014 |
| Brief snelheidsverhoging en rare waarden speedtouch 546 modem | Snelheid | : 4 | 19 Oct 2011 |
| Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF | Programma aanbod | : 6 | 08 May 2011 |
| Nog steeds geen snelheidsverhoging | Snelheid | : 3 | 04 Jul 2010 |
| KPN: Wijzigingen per 1 april 2010 | Helpdesk | : 81 | 16 Jun 2010 |