Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging april?
yorick007
wanneer komt overrijssel?

henk
Is de aanpassing voor de centrale in Leerdam bekend ? Ik woon in Asperen en zit op de centrale in Leerdam.

Giant2000
Er is wel een lijst (http://www.kpn-wholesale.com/nl/1936-...rvice.html)op internet gevonden. Hierin staat dat leerdam een CGB1 centrale is en volgens mij dus naar VDSL gaat.

Rolf
Van 7 naar 10 mbit sinds vandaag. Ben benieuwd of er nog een restje komtGrin

Maus
ADSL is in Eerbeek al sneller, schoonouders hebben nu 16.5mbit ipv 8 Smile

Alleen thuis nog steeds 17.5mb (dus nog geen VDSL maar het 20-mbit abbo)
Gewijzigd door Maus op 22 April 2010, 21:33

kpnsluitjeaan
Beste Maus,

Ik wilde graag even reageren op je stelling van de verdubbeling van snelheid bij KPN.
Het is namelijk zo dat dit aan de orde is. Die verhoging zit eraan te komen.
Dit is gestart begin van April en zal bij iedereen te merken zijn eind Mei.
Dan is dit automatisch proces namelijk voltooid.

Met vriendelijke groet,

Kpnsluitjeaan.

Giant2000
@ kpnsluitjeaan: ik weet niet of je werkzaam bent bij KPN en daarmee andere informatie hebt, maar KPN heeft altijd gezegt dat de maximale snelheid verdubbelt. Dus het basisabonnement gaat bv. van max. 4 naar max. 8 Mbps. Dit wil helemaal niet zeggen dat je die dubbele snelheid ook zal krijgen. Daarnaast is er een migratie naar VDSL gaande op de grotere centrales en dat is waar Maus op doelt. Overigens is het VDSL voordeel alleen te merken als je binnen 2 km (kabelafstand) van de centrale woont.

yorick007
Giant1000 die kpn ** zijn gwoon dom.. ze moeten het allemaal zo moeilijk mogelijk in de tekst zetten zodat je het er niet uit kan halen en de mensen Wel gaan kopen!

1 ding:

Kpn zoek een leven, ik ben weg!

2e edit Giant2000: taalgebruik aanpassen a.u.b. Laatste waarschuwing.
Gewijzigd door Giant2000 op 23 April 2010, 14:39

yorick007
uitge***d?

edit Giant2000: graag uw taalgebruik aanpassen.
Gewijzigd door Giant2000 op 23 April 2010, 14:35

Giant2000
@Yorick007: KPN zet heel duidelijk tot 8 Mb/s, tot 16 Mb/s, tot 40Mb/s . Daar is niks doms aan, dat is gewoon duidelijk. Een koperlijntje geeft nou een keer verlies over lange afstand.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging april?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 Jan 2014
Brief snelheidsverhoging en rare waarden speedtouch 546 modem Snelheid : 4 19 Oct 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 May 2011
Nog steeds geen snelheidsverhoging Snelheid : 3 04 Jul 2010
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010 Helpdesk : 81 16 Jun 2010