Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nummerherkening
jandoedel99
Heb al enige tijd glasvezel voor telefoon en dat werkt goed.
Nu heb ik echter al enige tijd geen nummer herkening meer.
In de huis situatie is niets veranderd.
Gebeld met KPN helpdesk--- die kunnen alleen een monteur sturen om te kijken en dit dan tegen betaling.
Zijn er mogelijkheden die ik zelf kan proberen?
 
KaPteiN
Er zijn een paar dingen die je zelf kunt proberen (wellicht al gedaan):

  • Herstart je modem: Dit kan soms helpen om de nummerherkenning weer te activeren.
  • Controleer de instellingen van je telefoon: Zorg ervoor dat nummerherkenning is ingeschakeld op je toestel. Dit kun je meestal vinden in de instellingen onder “Aanvullende services” of "Beller-ID".
  • Controleer je modem: Als je een KPN Box 12 hebt, kan het zijn dat er een bekend probleem is met nummerherkenning. In dat geval kun je proberen om je modem te herstarten of contact op te nemen met KPN voor een mogelijke oplossing. Vraag dan om een ander model.
  • Gebruik een ander toestel: Soms kan het probleem liggen bij het toestel zelf. Probeer een ander toestel dat zeker werkt met nummerherkenning op een KPN-aansluiting.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerherkening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie