Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Chapeau voor de KPN monteur
|
|
tryout |
Geplaatst op 18 May 2010, 15:41
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 17 May 2010 |
Vandaag de aansluiting rondgemaakt...De KPN monteur was een super monteur... (zie mijn verhaaltje onder help hiero-over- aanschaf pakket in tv en internet- ik heb nl. geen telefoonkabels in huis..en was verkeerd ingelicht door KPN mensen (ook die in de callcenters -die helemaal niks weten overigens) De monteur van KPN verdiend een superpluim..ik weet helaas zijn naam niet maar hij heeft me ALLES aangesloten, en hiervoor ALLE tijd genomen (ik was zelfs verkeerd ingelicht door een KPN verkoper) maar alles is goed gekomen. Chapeau voor deze monteur van de KPN, dit noem ik service. Groet; Uiteindelijk een hele blije klant |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 18 May 2010, 22:24
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Wat was uiteindelijk de oplossing en wat is er dan verkeerd voorgelicht? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Chapeau voor de KPN monteur', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN | KPN Glasvezel diensten | : 4 | 19 Dec 2019 |
Multicast voor Ambilight | Hardware instellingen | : 3 | 31 Oct 2016 |
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen | Frequently Asked Questions | : 7 | 28 Dec 2015 |
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit | Algemeen | : 3 | 21 Sep 2015 |
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS | Hardware instellingen | : 3 | 13 Jan 2015 |
Advertentie