obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Tijdsduur leggen nieuwe kabel naar woning
Plepkeshenkie
Zoals het onderwerp al aangeeft hoe lang duurt het om een nieuwe kabel te leggen naar een woning. Ik zal even uitleggen wat er aan de hand is. Sinds afgelopen winter problemen met internet en bellen. Abonnement van HetNet.Na allerlei metingen en aanpassingen is men ook bij de KPN tot de conclusie gekomen dat de kabel naar de woning op diverse plaatsen kapot is. Ze hebben toen netjes bovengronds een noodkabel gelegd en mij meedegedeeld dat er een nieuwe kabel gelegd zal worden naar de woning. Dit is inmiddels ongeveer 4 weken geleden gebeurt en nu vraag ik mij af hoelang of het normaal duurt voordat de graafploeg komt. Want de noodkabel is nogal storingsgevoelig en ligt op een aantal plaatsen flink in de weg. Tot nu toe moet ik zeggen dat ik door de mensen van de KPN heel goed geholpen ben en men heeft alle problemen ook zeer netjes behandeld dit mag ook wel eens gezegd worden.
Even terug naar de vraag over de nieuwe kabel kan ik het beste gewoon weer met de storingsdienst bellen of heeft iemand een ander idee om er achter te komen wanneer of de kabel gelegd wordt.
Ik weet trouwens ook niet of ik de vraag in het goede forum stel, zoniet dan moet een moderator de vraag maar even verplaatsen. Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tijdsduur leggen nieuwe kabel naar woning', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie