obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Gewoon dik 10Mbit/sec onder wat ik zou moeten hebben
Shinzok
:@ nou ik heb sinds kort ook zo'n Thomson TG789vn , even voor de duidelijkheid, ik heb alleen maar een internet abbo.
Namelijk: Internet Extra (via kpn) zou gewoon 16 Mbit/sec moeten zijn, maar hier zijn de huidige specs:




Product Name: TG789vn
Serial Number: CP1009QT3T8
Software Release: 8.3.H.4
Software Variant: AQ
Boot Loader Version: 1.0.5
Product Code: 36592630
Board Name: CANT-4
Uptime: 3 days, 8:09:35
DSL Type: ITU-T G.992.5
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 776 / 7 994
Data Transferred (Sent/Received) [GB/MB]: 2 399 / 336
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,8 / 21,3
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 16,0 / 32,0
SN Margin (Up/Down) [dB]: 7,0 / 7,3
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / 2D2D2D2D




Hij blijf gewoon mooi netjes hangen op net onder de 8 Mbit/sec , maar in werkelijkheid komt het meer neer op volgende:
811164046
Dit is gewoon dikke 10 Mbits/sec minder dan waar ik voor betaal. :o

Ik heb al een monteur langsgehad en die zou de lijn opnieuw resetten, en dan zou ik eigenlijk zo rond 17 Mbit/sec uitkomen zei hij. Nu een dikke week of 2 later nog steeds gewoon zelfde verhaal.

Ik heb wel een voorstel voor KPN ---> namelijk: Trek effe een nieuwe kabel naar mijn huis (glasvezel mag ook wel hoor). en dan zou het weer gefixed zijn.

Oh effe vraagje , hoe zet ik al die andere overbodige shit uit zoals telefonie & SIP-server. want ik heb namelijk niet eens Digitale TV van KPN. dus dan mag het gewoon uitgeschakeld worden. :@ Zou ik namelijk zelf wel willen doen, maar om een of andere reden staat KPN het niet toe om de gebruikersnaam te veranderen. Wat nogal zout is.

Nou maandag maar weer eens boos naar klantenservice bellen, vragen hoe hun weekend was. (mijne was heel simpelweg gezegt k**. )
Gewijzigd door sambaman op 11 mei 2010, 19:32
 
Shinzok
Oké eerste DSL-schakeling voltooid.

heb nu al wat meer snelheid Grin

812704963

Dan kan ik nu alleen nog maar wachten tot dat ie dus echt zijn top-snelheid bereikt woohoo
 
Shinzok
Shock What the Fuck Frown nu is ie weer terug op de oude snelheid Angry
 
Shinzok
Nu heb ik een kleine vraag, ik zit volgens mijn thomson TG789vn op dik 32db * 100 = 3200 meter afstand van de centrale....

Dit betekend dus dat ik op een aansluitpunt zit dat Zevenbergen Hollands Diep is.

Zou het niet mogelijk zijn om de aansluiting gewoon op Zevenbergen Centrum te verleggen, die is namelijk maar 1423 meter van mijn huis.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gewoon dik 10Mbit/sec onder wat ik zou moeten hebben', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gewoon weigeren om te helpen!!!! Helpdesk : 2 22 sep 2014
Smal beeld bij HD en breed bij gewoon??? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 11 jun 2013
the Pirate Bay is gewoon bereikbaar via een ander adres KPN Nieuws : 1 31 mei 2012
Hallo ik wil een thuis server maken daar wil ik de porten openen op hebben port 80,21,21,443 KPN met eigen modem/router : 4 21 feb 2012
We hebben geen telefoon meet nadat we de interactieve tv hebben aangesloten Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 5 06 sep 2011
Advertentie