obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Eredivisie Live wedstrijd kopen
zeilbood
Bij bijv. UPC kun je met digitale tv een wedstrijd van Eredivisie live kopen. Je kunt dan voor een paar euro de wedstrijd bekijken. Erg handig als je geen abonnement op Eredivisie live wilt, omdat je bijvoorbeeld alleen de wedstrijden van je favorieten club zo af en toe wilt bekijken. Helaas mist KPN iptv deze optie. Het is een abonnement of helemaal niks. Je kunt niet gewoon een wedstrijd kopen. Wellicht het overwegen waard om deze functie toe te voegen.
 
zeilbood
Niemand hier wat op te zeggen?
 
mrdjey
Ik zou dit ook graag willen zien.

alleen kost een wedstrijd op upc 6,99 geloof ik, dus bij 2 wedstrijden per maand betaal je al meer dan een abbonoment.
 
Giant2000
Lijkt me inderdaad een welkome aanvulling. Afgelopen weekend was EDL gratis voor KPN abonnees en ik weet weer precies waarom zo'n abonnement voor mij niks is.
Net als iets als Film1 hoor, ik vind de Videotheek van KPN veel en veel handiger.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eredivisie Live wedstrijd kopen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kwaliteit Live Sport on Demand KPN Glasvezel diensten : 1 23 apr 2017
Xbox Live Fout: xxxx-xxxx-xx8x-xxxx-8007-274C KPN Handleidingen : 1 15 jun 2014
V9 (ZTE H368N) Xbox Live KPN Handleidingen : 1 15 jun 2014
Net 1 week Kpn Arcadyan ARV7519, Xbox live werkt nauwelijks.. KPN Internet Storing : 19 16 mei 2014
Xbox360 live Algemeen : 7 15 mei 2014
Advertentie