obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
audio en digitenne
catar
Vanmorgen is de stroom er even afgehaald in mijn huis. Nadat het weer was aangesloten zou ik alleen de klok weer moeten bijstellen.
Nu heb ik een probleem, want ik luister mijn radio ook via de personal recorder. De TV was gewoon goed, ik kon ook wel naar de radio luisteren via de TV, maar de audioapparatuur werkt niet meer! Ik kan nu niet meer gewoon naar mijn radio luisteren en moet dus de TV aanzetten.
De kabeltjes waren niet los geweest, ik heb om maar iets uit te proberen de kabels eruit gehaald en er weer opnieuw ingestoken maar niets helpt.
De storingsdienst van digitenne zegt me dat het niet aan het kastje van digitenne kan liggen, maar waar dan wel aan?
Vreemd omdat er helemaal niet was aangekomen en voor die stroomuitval alles het gewoon deed!

alvast dank
Catar
 
Giant2000
Je geeft het volgens mij zelf al aan: je audioapparatuur doet het niet. Je zal de stroring daar waarschijnlijk in moeten zoeken.
 
catar
Nou!, vreemd genoeg, voor mij onverklaarbaar: het doet het weer!!!!

Opnieuw had ik alles losgekoppeld wat aan de audio zat en na een langere tijd weer het kabeltje met de stekkers ingeplugd. Dit had ik wel al eerder gedaan toen maakte het niets uit.
Ook had ik ze wel goed ingeplugd, daar kan het ook niet aan liggen.

Dus: misschien een tip voor andere mensen: probeer het na het tijdje nog eens, dan kan de klacht ineens verholpen zijn!

groet van
CatarSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'audio en digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie