obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Terugbellen
Golden
Enige tijd geleden kreeg ik na wat heen en weer gemail met de klantenservice de toezegging van KPN dat er een bedrag met de eerst komende factuur verrekend zou worden (vergoeding schade ontstaan door ondeugdelijk advies KS).
Twee incasso's later was er nog steeds niets verrekend, dus ik heb de KS een reply gestuurd op de mail met daarin hun toezegging. Al snel (2 weken later) kreeg ik als antwoord dat ze niets in hun administratie konden terug vinden maar dat ik 8(!) dagen later gebeld zou worden door iemand die me verder kon helpen.
Op de bewuste dag heb ik speciaal gezorgd dat ik optimaal bereikbaar was op mijn 06, en en dat er iemand thuis was mocht de KPN tegen de afspraken in toch op mijn vaste nummer bellen. Voor niets allemaal, want KPN heeft niets van zich laten horen.
Daarna nog een paar keer de KS gemaild met de vraag of ik nog gebeld kon worden, maar na een merkbaar geirriteerde "uw moet geduld hebben" is het oorverdovend stil gebleven vanuit KPN.
Daarom deze meer openbare poging, in de hoop de KPNwebcare iets voor me kan betekenen. Het is inmiddels 9 dagen geleden dat ik gebeld zou worden, en mijn geduld is nu toch echt wel op.
Gewijzigd door Golden op 07 mei 2010, 11:21
 
Aat
Hahahaha.

Ik woon in een nieuwbouw complex met zo'n minimaal 500+ kpn klanten.

Er zou bij ons een actie zijn waarbij de eerste 2 maanden gratis zouden zijn. Dat was ongeveer 5 maanden geleden en op het forum van de 1037 bewoners staan nog regelmatig klachten dat KPN nog niets verrekend heeft.

Ik wens je dus onwijs veel sterkte en succes. Het enige dat ik kan zeggen is blijven bellen! Sad
 
Golden
Bedankt, maar bellen is wel het laatste wat ik van plan ben. Heb het wel geprobeerd hoor maar meestal krijg ik een bandje dat me vertelt dat het te druk is en ik het later nog eens moet proberen. Ik heb toch echt geen zin hier al te veel tijd en moeite in te steken, dat is het me echt niet waard. Ik storneer gewoon vast de laatste 2 afschrijvingen, dan ben ik al een eind op weg.

Overigens had ik gehoopt iets van KPNwebcare te horen, maar helaas.
 
Golden
Even een update want ik werd net zowaar gebeld. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik mijn dagelijkse reminder sinds vandaag in 5 voud naar ze mail.

Het bedrag wordt met de eerst volgende factuur verrekend, dat heb ik al eerder gehoord maar goed ik geef ze het voordeel van de (zeer grote) twijfel.

Helaas was de verdere service weer van een bedroefend laag niveau, geen excuus, geen uitleg sterker nog ze vonden het de normaalste zaak van de wereld dat ze zo laat belde en ik moest blij zijn dat ik uberhaubt teruggebeld werd. Of ik wel wist hoe druk het daar was?

Maar goed, ik gaf duidelijk aan dat ik als klant recht heb op uitleg, en dat ik niet in haar smoesje trap, waarop gewoon de verbinding werd verbroken na de mededling "uw klacht wordt doorgezet en u wordt er over teruggebeld, oh en de creditering vindt pas plaats als de klacht volledig is opgelost..."

Kan dus weer gaan wachten op het volgende telefoontje, het KPN systeem zit inderdaad heel raar in elkaar ...
 
Golden
Ben van de week zowaar weer gebeld door KPN en dit keer door een zeer vriendelijk dame, helaas belde ze niet om het probleem eindelijk eens op te lossen, maar om door te geven dat ik binnenkort echt door de juiste persoon gebeld zou worden. Dit zou diezelfde dag, hooguit de dag daarop gebeuren, maar goed ik moet nu nog gebeld worden.

Gelukkig heb je tegenwoordig langer de tijd betalingen te storneren dus de laatste 2 betalingen komen terug. Ik schiet er dan wel iets bij in maar dat moet maar. Ik ben er klaar mee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Terugbellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie