obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Storing tegelijkertijd opnemen en iTV kijken
marrit
Hallo,

Ik heb sinds ruim een jaar interactieve televisie. Het is bij mij nog nooit mogelijk geweest tegelijkertijd een programma
op te nemen en wat anders te bekijken. Tijdens een opname zijn alle zenders niet beschikbaar, met uitzondering van de zender waarvan wordt opgenomen. Het is dan dus alleen mogelijk het programma te kijken wat je aan het opnemen bent, niet echt de bedoeling lijkt mij.
Ik heb hier meermalen over gebeld met de helpdesk van KPN, en ik heb meerdere malen een nieuwe tuner gekregen, maar het probleem is hiermee nog nooit opgelost.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Marrit
 
Giant2000
Een oplossing niet, een verklaring wel: je snelheid lijkt te laag om 2 streams tegelijk te kunnen ontvangen. Geef je gegevens uit de experiabox eens dan kunnen we zien waar het aan schort?
 
marrit
Bedankt voor de snelle reactie!
Wat bedoel je precies met de gegevens uit de experiabox?
Ik heb in ieder geval een KPN Experiabox ST780 WL, ik weet niet of dat van belang is, maar goed.

Marrit
 
Giant2000
Ga naar http://192.168.1.254 en bekijk even de DSL verbinding.
 
marrit
Gegevens van de DSL-verbinding:

Koppelingsinformatie

Actief: 5 dagen, 13:27:06
Modulatie: G.992.5 Annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.030 / 12.190
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 29,08 / 27,22

Hopelijk is dit de informatie die je bedoelde!

Wederom alvast bedankt,

Marrit
 
erikhop84
Sinds ik verhuist ben van Enschede naar Apeldoorn heb ik precies dit probleem met interactieve TV (geen andere zender kijken tijdens opnamen), het lijkt inderdaad te wijten te zijn aan een gebrek aan bandbreedte. Is dit te verhelpen?
 
Henk2304
Je zou kunnen kiezen voor het Opnemen pakket. De opnames worden centraal bij KPN opgeslagen en alleen gestreamed als je er naar kijkt, net als live zenders. Kost € 5/maand maar de huur van de harddisk ontvanger gaat met € 4/ maand naar beneden, dus effectief maar € 1/maand en dan kun je tot zes programma's tegelijk opnemen en ondertussen ook nog naar een ander programma kijken. Bevalt mij tamelijk goed. Alleen herhaalde opnames zijn (nog?) niet mogelijk en opnames zijn maar één jaar houdbaar.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing tegelijkertijd opnemen en iTV kijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
Advertentie