Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Mijn info / Foutmelding pincode
|
|
EAG |
Geplaatst op 26 April 2010, 08:10
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 23 Apr 2010 |
Na de verhogen van de snelheid van alle KPN verbindingen en de vele updates/verbeteringen aan het netwerk zit er een ZEER hardnekkige software bug in Mijn Info. Wanneer men via de menu knop naar Mijn Info gaat en vervolgens op Mijn Pakketten klikt verschijnt hiet invulveld met de pincode. EDOCH voordat men uberhaupt de pincode kan intoetsen staat er al in gele letters dat de pincode onjuist is ingevoerd. ???? Er is helmaal nog niets ingevoerd. M.a.w. pluspakketten toevoegen lukt dus niet. Dit probleem geld OOK als men Mijn rekeningen wil openen. Deze bug zit er nu al vanaf 12-04 in. Al meerdere keren gebeld maar ik was blijkbaar slechts nummer 2 met probleem. |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 26 April 2010, 08:36
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
EAG, ook op het itv forum van KPN is dit probleem geconstateerd. Ik vraag moderator aldaar (Pascal) of hij contact wil opnemen met je, hij kan die dingen misschien regelen. PM mij even je e-mail adres dan zal ik de medling in elk geval even doorsturen. |
|
|
EAG |
Geplaatst op 27 April 2010, 08:45
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 23 Apr 2010 |
Gisteren 26-04 maar eens de Thomson 789vn terug gezet op fabrieksinstellingen en kijken wat er gebeurde. Wel verbinding. Alle lampjes branden al binnen 10 minuten (??? Volgens handleiding kan dit wel een 1 uur duren). Maar goed alles leek het weer te doen. Tv-ontvanger weer aangezet en NEE he eerst foutmelding F-12, geen netwerk ????? Hoezo alle lampjes branden Tv-ontvnager weer standby (30 sec) opnieuw aangezet en de boel gerestart. Alles verloopt vlot, 2 x software bijwerken en dan direct de EPG inladen. So far so good. Hierna springt de TV-ontvanger voor 1 sec op Nederland 1 om hierna direct op standby te schieten. ?????? Tv-ontvangher weer aangezet en nu maar kijken of kanaal 781 Nederland 1 HD beschikbaar is. OK dacht ik dan maar eens kijken of we via Mijn info de boel kunnen bestellen / activeren NEEEE dus. Weer die fout van "pincode is juist, voer de juiste pincode in" JA HALLO die heb ik helemaal nog niet ingevuld. KPN heel graag een reactie van jullie |
|
|
EAG |
Geplaatst op 28 April 2010, 07:18
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 23 Apr 2010 |
HHHEEEEELLLLLPPPPP Gisteren maar eens op internet opgezocht hoe je de TV-ontvanger kan resetten. Misschien gaat dan de Pincode eruit. 1e optie opnieuw opstarten en na 1e gele bolletje menu knop indrukken en in het menu optie software verwijderen aan klikken. Gedaan ! TV-ontvanger opnieuw opgestart. Eindconclusie Nada. Foute Pincode NOG STEEDS 2e optie Fabrieksinstellingen Zelfde handeling verricht als bij de 1e optie. Na opstarten al meer veranderingen MAAR (je raad het al). WEER bij "mijn info" foute pincode. ????????? ZELFS NA DEZE OPTIE ??????? OK dan zit de fout dus in de experia box, deze opnieuw gestart en he NEE he Ja hoor nog steeds pincode fout. ????? KPN HEEL graag reactie |
|
|
Lucky13 |
Geplaatst op 05 May 2010, 21:39
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 May 2010 |
Goede avond allen Ik heb sinds gisteren ook dit probleem dat ik de pincodemelding krijg en alles al geprobeerd maar niks werkt kpn algebeld maar wisten het mij ook niet te vertellen heb alles gewoon standaard staan wie????????? kan mij helpen wil graag het pluspakket erbij maar kan nu niks |
|
|
andre345678 |
Geplaatst op 06 May 2010, 03:48
|
Activiteit Berichten: 106 Lid sinds: 05 May 2010 |
Ik heb dus hetzelfde probleem als jullie allemaal. pincode werkt bij instellingen maar niet bij het onderdeel pakketten of rekeningen ik heb ook al firmware verwijderd \opnieuw upgeupdate experiabox gereset \fabrieks instellingen niks werkt pincode onjuist staat er al voordat ik iets invoer NOU heb ik het plus pakket toch weten aan te vragen via kpn hulplijn. ik heb al een email ontvangen dat ik het vandaag kon zien . maar een dag later zie ik nog niks . en op de website van kpn zie ik wel het plus pakket bij mijn abonnement staan . klote zooi oja en die pincode werkt nog steeds niet ook niet als KPN hem reset als je het mij vraagt zit de fout in het menu en krijg je dit alleen weg met een andere firmware versie maar iedere keer krijg je weer dezelde versie (v2.26) Gewijzigd door andre345678 op 06 May 2010, 04:15 |
|
|
andre345678 |
Geplaatst op 07 May 2010, 12:04
|
Activiteit Berichten: 106 Lid sinds: 05 May 2010 |
nou vandaag gebeld en eindelijk zegt KPN dat het probleem bekend is en er meer mensen zijn met het probleem. het is dus geen firmware probleem of iets wat wij als klant in onze ontvanger kunnen oplossen . het probleem ligt aan de kant van de KPN en ze zeggen dat ze er mee bezig zijn . als ik een tip mag geven , geef het menu probleem door aan de KPN maar vraag niet het plus pakket aan totdat ik morgen of overmorgen laat weten of het bij mij gelukt is . als iik de extra zenders heb ,laat ik het meteen ff weten. als ik ze niet heb hoor je dat morgen ook. |
|
|
andre345678 |
Geplaatst op 07 May 2010, 17:02
|
Activiteit Berichten: 106 Lid sinds: 05 May 2010 |
OPGELOST het is eindelijk toch gelukt . ik heb de zenders ontvangen. heeft dat extra telefoontje vanmorgen toch geholpen. ze zeiden dat door de werkzaamheden vele klanten problemen hebben gekregen,. dit komt doordat de update naar de klant werd onderbroken , ze konden bij mij ook zien dat het was misgegaan dus je kan het pakket via de hulplijn aanvragen ,als het nog niet lukt via het menu . maar daar werken ze ook aan . Gewijzigd door andre345678 op 07 May 2010, 17:04 |
|
|
mtb |
Geplaatst op 07 May 2010, 18:22
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 06 May 2010 |
Wij hebben sinds een paar weken ook datzelfde probleem met de foutmelding pincode. Gisteren heeft KPN ons nog laten weten dat het een individueel technisch probleem was en dat we maar weer op moesten bellen. Dat hebben we al meerdere malen gedaan en toen werd mij beloofd dat ze s-avonds terug zouden bellen en of ik thuis was. Natuurlijk beaamde ik thuis te zullen blijven want ik wilde niets liever dan dat het probleem opgelost zou worden! Maar helaas werd ik niet teruggebeld en heb ik dat via de mail itv@kpn.com ook laten weten hierover zeer teleurgesteld te zijn. Ik hoop dan ook dat het waar is dat het probleem nu erkend is en dat het opgelost word. Ik ben benieuwd en wacht rustig af. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn info / Foutmelding pincode', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet | Helpdesk | : 2 | 13 Jun 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Buurman ziet mijn printer in het netwerk | Hardware instellingen | : 2 | 21 Dec 2015 |
Technische info FON | KPN Handleidingen | : 2 | 05 Jun 2015 |
Advertentie