obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
newsgroup storing
kopernek
kpn heeft weer de zelfden storing als een paar weken terug

zijn er meer mensen die weer hier last van hebben
 
brainwave
Ja hier hetzelde. Het is al vervelend dat ze de boel kappen op 300 kbps per draad maar nu werkt het weer totaal niet. Film downloaden in 5000 uur of zo.
 
nevado
Hier 3206 nl ook hier weer storing. Nu al 2 maanden ellende wordt tijd dat ze geld terugstorten of personeel aannemen die deze problemen op kan lossen.Angry
 
Jasper
Ik val weedrom in de prijzen!Angry
 
manok
Ja hoor, dordrecht ook weer knudde
 
pepkoekje
IJmuiden ligt ook plat ..van vrijdag 23/04/2010 t/m zaterdag 11:00 daarna weer internet nu vandaag 25/05/2010 weer alles plat geen telefoon/internet ...
 
heersink
ook hier in haaksbergen werkt het niet meer oktober kan ik van kpn af ga terug naar ziggo
heb spijt dat ik ben overgestapt glasvezel leek mij zo goed maar niet heus
 
ras
nieuwerkerk aan den ijssel hieer ook geen verbinding met neuwsl
 
Aat
Utrecht ook. Waardeloze troep.
Ben nog geen 3 maanden "klant" en het is een vreselijke bedoeling; waardeloze klantenservice, nieuwsgroepen afgeknepen en nu WEER helemaal onbereikbaar, klote experiabox, zappen duurt 5 sec per zender. Wat een bedoeling voor 5 tientjes in de maand. Sad
 
JanB
Hier dus ook niet sinds zondagavond. Ik heb inmiddels begrepen uit forum berichten dat het een gunst is van KPN dat ze de nieuwsgroepen doorgeven.
Maar ik heb toch echt een brief van KPN liggen dat als ik IPB nam (als één van de eersten) ik gebruik kon maken van hun dienst nieuwsgroepen.
Dat het een keer problemen geeft is niet zo erg maar het begint structurele vormen aan te nemen. Soms moet SSL alleen maar uit, dan weer ligt alles plat.

Tot een half jaar geleden toen KPN begon met zijn nieuwe webomgeving was ik nog redelijk tevreden. Maar de webomgeving mijnkpn is nu al een half jaar een rommeltje.
Je e-mail adressen goed beheren is niet mogelijk.

Dat het bellen in het begin niet optimaal zou verlopen kan ik bevatten. Nog steeds wordt ik af en toe mobiel gebeld en krijg dan de opmerking dat ik mijn vaste telefoon, waar ik niet bij vandaan geweest ben, niet opneem.

Waarna de conclusie voor mensen die het mij vragen nu steeds is. Hou gewoon je vaste telefoonlijn met het goedkoopste abonnement. Neem het goedkoopste ADSL abonnement wat je kunt krijgen en ga VOIP bellen via skype of vergelijkbaar. Skype is ook niet altijd optimaal maar goed te vergelijken met het IPB bellen van KPN en in ieder geval goedkoper. Helemaal sinds de tariefsverhoging van 30% die in maart werd doorgevoerd ten gunste van een hogere Internetsnelheid die je niet nodig hebt omdat de nieuwsgroepen niet werken.

En ga voor je email over naar bv gmail, hotmail of live zodat je om die reden niet meer hoeft te twijfelen of je wel over zal stappen vanwege het gedoe van de adreswijzigingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'newsgroup storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws : 1 05 aug 2016
Advertentie