obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
foutmelding dashboard
Hemmo
Update van KPN ontvangen. Als volgt:

Klacht:
De dashboard software van mijn USB modem (MIM 802 / Huawei E270) werkt niet op Windows XP als de laatste Adobe Flash Player (versie 10) is geinstalleerd.

Antwoord:
Dit klopt helemaal, en momenteel hebben wij hier een incident voor uit staan bij onze leverancier. Het probleem is op één van de volgende manieren op te lossen:

Wij hebben vanuit Technical Support een FTP server beschikbaar gesteld voor klanten om in te loggen:

http://213.84.55.234:8000/Filetransfer/

Eenmaal de url ingetoetst, wordt u gevraagd een username [klant] en wachtwoord [klant] op te geven. Vervolgens kunt u kiezen voor:

KPN_Dashboard_2.1_Build 136.zip --> Dit betreft de nieuwste software voor de 802 modem en zou het genoemde probleem moeten oplossen;

MIK 820-MIM802 Huawei Connect Software.zip --> Dit betreft alternatieve software vanuit de leverancier, deze is zeg maar niet "kpn branded".

Resultaat:
De update uit de KPN zip werkt.
Je moet een beetje creatief zijn met installeren.
Gewijzigd door Hemmo op 03 december 2008, 13:25
 
bogma001
helaas werkt de download pagina meer.

Kan iemand anders de nieuwe build posten hier.

thanx
 
KaPteiN
Wie de files heeft mag ze proberen toe te voegen, als dat niet lukt stuur ze me dan toe per email. Dan zorg ik ervoor dat ze beschikbaar komen. Deze functionaliteit wil ik ook wel voor KPN medewerkers beschikbaar stellen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
bogma001
ik heb de files gehaald bij het business center.
Waar kan ik de file naar toe emailenWink

ray

Edit KaPteiN; Met dank aan Ray!
Hierbij de link naar de downloadsectie waar je de file kunt vinden. Hulp programma's

KPN_Dashboard_2.1_Build_136.rar
Gewijzigd door KaPteiN op 17 december 2008, 16:26
 
KaPteiN
Toppie, ik zal ze in de downloadsectie erbij zetten!

Zie post #15
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Burggraaf
Mijn dank is groot voor deze update!
 
desch
deze software is tevens geschikt voor gebruikers met Windows Vista. Gebruikers van dit OS kunnen er wat vaker last van ondervinden.
 
rdleeuw
De downloadpagina op de KPN site voor de dashboard software is gewijzigd:

http://zakelijk.kpn.com/business/mobiel/mobiel-werken-laptop1/mobiel-werken-laptop-dashboard/Dashboard-software.htm

Eindelijk staat nu ook de Mobiel Internet Kaart 820 erbij (Huawei E870), deze versie heb ik gedownload en geinstalleerd, het is versie 2.1 build 141.

Ronald de Leeuw
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foutmelding dashboard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foutmelding Digitenne KPN Televisie Storing : 2 25 jul 2013
geen IPTV achter bridge => foutmelding 303 Eigen netwerk : 13 24 jan 2013
foutmelding 215-0 Helpdesk : 3 29 apr 2012
Foutmelding glasvelzel 2e tv aansluiten Algemeen : 6 17 jul 2011
Problemen met dongel 904 en dashboard Helpdesk : 1 21 okt 2010
Advertentie