obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
lage snelheid
Hendri
hoi,

bij deze post ik de gegevens van mijn speedtouch 780

Koppelingsinformatie


Actief: 0 dagen, 0:25:58

DSL-type: G.992.3 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 517 / 2.254

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 16,24 / 413,72

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 17,5

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 32,0 / 56,0

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,0 / 6,5

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM

Frameverlies (lokaal/extern): 12 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 8 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): 0

Foutseconden (lokaal/extern): 8 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 155.454

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 9

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 666 / 8

Kan iemand mij vertellen of ik echt aan mn maximum zit omdat we te ver van de centrale zitten? Volgens mij heb ik eens ergens nagevraagd en zitten we net iets meer dan 5 km van de centrale. Volgens adslcentrale.nl is hij wel geupgrade ...

Snelheid is nog nooit hoger dan 2,4 geweest, ons abo is nu omgezet naar een 8 Mb ...
Gewijzigd door Hendri op 15 april 2010, 22:53
 
Giant2000
Je ontvangen signaalverzwakking is erg hoog. Als deze niet onder de 20 zit zal je geen snelheidsverhoging kunnen verwachten. 56,0 zou kunnen betekenen dat je op 5,6 km van de centrale zit.
Het basisabonnement is verhoogd van TOT 4 Mb/s naar TOT 8Mb/s. In jouw geval vrees ik dat het zal blijven bij 2,4Mb/s.
 
SirPeter
Als KPN niet wilt om de Type centrale te verhogen omdat er niet veel winst te behalen valt. Dan moet volgens mij is de gemeente de beslissingen nemen en KPN de opdracht moet geven voor een betere Type centrale. Gemeente mag dan dokken. Ik kan het fout hebben hoor maar ik geloof dit ergens een keer zo gelezen te hebben in dit soort situaties.
 
--Douwe--
Ik denk dat de gemeente heel snel zegt, burgertje er is een alternatief voor ADSL.
Tja KPN weet dat dus ze moeten ADSL-1-Centrale's wel heel snel gaan ombouwen tot
ADSL2+ centrale's.
Concurentie van KPN/ADSL-1 lacht zich al tijden een ongeluk, afstand naar de centrale en
blijven steken op een oude techniek (ADSL-1) is voor heel veel trouwe KPN klanten een reden om
eenvoudig over te stappen.
En geef ze eens ongelijk.

En dan de hoofd prijs die elke maand betaald moet worden............................

IS UW CENTRALE WEL ADSL2+???
Er wordt in mijn gemeente Leeuwarderadeel 20Mb/s aangeboden, en er zullen ongetwijfeld
gebruikers daarvan zijn........De CENTRALE is echter ADSL-1 = max 8Mb/s.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lage snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie