obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Help! aansluiten lukt niet.
berryhero
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb sinds kort interactive tv van kpn.

Ik heb mijn box aangesloten in mijn meterkast ivm de telefoon, draadloos internet werkt dus dat is geen probleem.

Maar nu zit ik met mijn tv! vanuit de meterkast loopt nu een draad door het hele huis naar mijn tv.
Dit is niet de bedoeling. Weet iemand een oplossing?? de enige oplossing die ik kan bedenken is onder de vloer een gat boren en zo de aansluiting op de juiste plek te krijgen. maar eigenlijk wil ik helemaal niet in de vloer boren!

Groeten Berry
Gewijzigd door berryhero op 10 april 2010, 17:39
 
TokkieTokkie

Quote

berryhero schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb sinds kort interactive tv van kpn.

Ik heb mijn box aangesloten in mijn meterkast ivm de telefoon, draadloos internet werkt dus dat is geen probleem.

Maar nu zit ik met mijn tv! vanuit de meterkast loopt nu een draad door het hele huis naar mijn tv.
Dit is niet de bedoeling. Weet iemand een oplossing?? de enige oplossing die ik kan bedenken is onder de vloer een gat boren en zo de aansluiting op de juiste plek te krijgen. maar eigenlijk wil ik helemaal niet in de vloer boren!

Groeten Berry


Komt de CAI kabel ook uit de meterkast, dan utp vastknopen aan CAI kabel en dan trekken maar, zo niet dan homeplugs
 
SirPeter
Homeplug van kpn naar itv tuner wordt ook niet ondersteund door kpn.
 
brainwave
Lijkt me sterk dat de homeplug door kpn niet ondersteund word. Ik kreeg hem bij mijn 2e pakket met een 1960 en een 5 poorts switch gratis bijgeleverd, om zo de 2e decoder op de slaapkamer te kunnen aansluiten. Als ze het niet ondersteunen zouden ze het ook niet leveren mag ik aannemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help! aansluiten lukt niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie