obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Wie heeft er nou HDTV inmiddels
Giant2000
Met veel bombarie heeft in alle media gestaan dat 80% van de huishoudens in Nederland iTV kan ontvangen inclusief HD kanalen. Alleen lijkt het schier onmogelijk om HDTV te krijgen, want ik hoor nog niemand die het heeft. De aanmelding op Mijn Info geeft al dagenlang de mededeling dat er niks aangemeld kan worden, de KPN site blijft vrolijk doorgaan met promoten maar de telefonistes moeten nee verkopen. Verder schijnt het ook nog eens een half HD product te zijn i.v.m. de bandbreedte. Is dit dan wel echt HD en is een tientje per maand dan niet eigenlijk veel te veel?

Graag zouden we van iemand van KPN opheldering willen hoe het er mee staat.
Gewijzigd door Giant2000 op 09 april 2010, 00:13
 
LG1
ik zeker geen HD
heb mooi een 37cm beeldbuisje staan dat onder de stof is omdat hij nooit word gebruikt
zenders ook nooit goed ingeprogrammeerd

dus nee doe alles toch via de pc.
waar heb je een tv nog voor nodig? ( ok dat is een beetje uitdagende uitspraak )
Gewijzigd door LG1 op 11 april 2010, 16:45
 
Giant2000
Jij kunt veel besparen, LG1 Wink
 
Giant2000
Er zijn inmiddels meldingen van gebruikers die HDTV hebben. Het werkt dus.
Tot nog toe is men tevreden over het beeld. Er zijn wel 3 negatieve punten gemeld:
1. Je kan HD kanalen niet opnemen
2. Teletekst werkt niet bij HD kanalen
3. De HD kanalen staan op onlogische voorkeuzeposities (Nederland 1 HD staat op 781 i.p.v. 1)
 
boekbros
Ik kan het nu ook via iTV, MijnINfo bestellen. Maar nu even niet...
 
Giant2000
Ja maar als je er op klikt dan staat er dat je dat alleen via de helpdesk kan doen.
 
sambaman
Mits je bandbreedte hoog genoeg is ....
 
zeilbood
Jammer dat het HD pakket zo duur is. 10 euro extra is gewoon te veel, voor scherper beeld. Ik wacht wel tot het full hd wordt uitgezonden met 5.1 geluid.
 
Boarderking
Betaal er sinds 13 april voor maar kan het nog steeds niet kijken. Nu blijkt de snelheid van de verbinding niet te behalen wat het zou moeten en daar betaal ik al veel langer voor *@#&$!!!Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie heeft er nou HDTV inmiddels', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN heeft er een 100% tevreden klant bij Algemeen : 5 24 feb 2016
HDTV KPN Internet Storing : 3 30 nov 2012
Duitse heeft een probleem Algemeen : 4 11 jul 2011
Wijzigingen HDTV? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 11 jul 2011
De Glasvezelmodem heeft geen ""licht"" Eigen netwerk : 1 19 okt 2010
Advertentie