Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
geen internet ?
|
|
claws |
Geplaatst op 08 April 2010, 13:12
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 08 Apr 2010 |
een paar gegevens op een reitje : - Thomson TG789vn - 8 mb - woonplaats zwijndrecht Laatste 2 weken heb ik problemen met mijn internet, Ik leg wel ff mijn situatie uit : het valt gewoon uit en dan is het er niet meer voor een paar uur . ik heb een geweldige computer + macfee antivirus gebeuren dus daar ligt het niet aan, mijn connectie tussen de cumputer en de modem is lan en werkt ook prima + toen ik kpn belde hebben ze met mij 37 minuten lopen praten over elke stap en we hebben ze ook gedaan . Volgens hem moet alles okey zijn. dus situatie hiet is computer >modem > ???? >kpn ??? = het probleem volgens mijntheorie zou ??? een paar knoop punten zijn bijv. port 1 gaat naar zuid-holland port 1,7 gaat naar zuid-holland. drechtse steden port 1,7,4 gaat naar zuid-holland. drechtse steden en dan naar zwijdrecht . kijk als punt 7 hierboven kepot zou gaan zou kpn massa klachten binne krijgen , dus moet het wel port 4 zijn.... ik word er zo gek van, zit te raiden ( pve) en dan disc ik alleen omdat kpn hun lijnen niet goed kan onderhouden... |
|
|
claws |
Geplaatst op 08 April 2010, 20:35
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 08 Apr 2010 |
Actief: 0 dagen, 20:12:53 DSL-type: ITU-T G.992.5 Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1 030 / 14 668 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2 605 / 240 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,4 / 19,3 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 13,8 / 30,0 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,3 / 6,2 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D Frameverlies (lokaal/extern): 18 / - Signaalverlies (lokaal/extern): 2 / - Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / - Verbindingsverlies (extern): - Foutseconden (lokaal/extern): 93 / - FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 78.303 / 0 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 64 / - HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 |
|
|
RonaldH |
Geplaatst op 08 April 2010, 20:46
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 08 Nov 2009 |
ik zit ook in Zwijndrecht en heb nergens last van,op gisteravond en vanochtend na.
een beetje vreemd, maar wel lekker
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet ?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN DSL Signal Issue so no internet | Opleveringsproblemen | : 1 | 04 Jun 2020 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Helpdesk | : 1 | 04 Jun 2020 |
Heel erg traag internet..... | KPN Internet Storing | : 2 | 09 Apr 2019 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 Nov 2018 |
Newsserver download via VPN geen verbindingen | Algemeen | : 8 | 14 Jan 2018 |
Advertentie