obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
KPN geeft toe, geen VDSL2 in Dinxperlo !!!
VriezeNet
Een buurtbewoner heeft net met de KPN helpdesk gebeld, en kreeg te horen, dat er in Dinxperlo GEEN snelheidsverhoging wordt doorgevoerd...
Kan iemand van KPN mij dit bevestigen???
Onze postcode is 7091

Graag z.s.m. antwoord, ik begin mij zo langzamerhand een beetje zorgen te maken !!!

Update:
Zojuist kontakt gehad met KPN, en wat blijkt: geen uitrol VDSL2 in Dinxperlo, m.a.w. het hele landelijke uitrol verhaal kan hiermee direct naar de prullenbak.

Over misleiding gesproken, als je via "Mijn KPN" je abbonement gegevens opvraagd, kan er doodleuk geupgraded worden naar het Premium pakket van 40Mit...maar je krijgt hooguit de maximale ADSL2+ snelheid, en dat is, minus de reservering voor ITV maximaal 12Mbit.. zijn toch heel andere waardes als die KPN opgeeft.

Dus voor alle inwoners van Dinxperlo, geen HD bij KPN !!!

Ik heb inmiddels gedowngrade naar het EXTRA pakket, en ja...ik ben boosAngry
Gewijzigd door VriezeNet op 06 april 2010, 18:37
 
cardwizard
Nee he , daar zat ik toch wel op te wachten , zeker het HD verhaal
7091ZC

Misschien een schrale troost maar UPC is binnenkort bij ons te krijgen dan weet je wat KPN met de spullen van mij doen kan
 
KaPteiN
Het UPC Gebruikers Forum zit op http://upc.gebruikers.eu, Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cardwizard
Oh dan zal ik eens vragen of daar de KPN "problemen" op te lossen zijnSad
 
VriezeNet
UPC leverd alleen maar dgitale TV, dus geen internet en bellen, voor mij dus geen optie. (helaas)
 
VriezeNet

Quote

VriezeNet schreef:
Een buurtbewoner heeft net met de KPN helpdesk gebeld, en kreeg te horen, dat er in Dinxperlo GEEN snelheidsverhoging wordt doorgevoerd...
Kan iemand van KPN mij dit bevestigen???
Onze postcode is 7091

Graag z.s.m. antwoord, ik begin mij zo langzamerhand een beetje zorgen te maken !!!

Update:
Zojuist kontakt gehad met KPN, en wat blijkt: geen uitrol VDSL2 in Dinxperlo, m.a.w. het hele landelijke uitrol verhaal kan hiermee direct naar de prullenbak.

Over misleiding gesproken, als je via "Mijn KPN" je abbonement gegevens opvraagd, kan er doodleuk geupgraded worden naar het Premium pakket van 40Mit...maar je krijgt hooguit de maximale ADSL2+ snelheid, en dat is, minus de reservering voor ITV maximaal 12Mbit.. zijn toch heel andere waardes als die KPN opgeeft.

Dus voor alle inwoners van Dinxperlo, geen HD bij KPN !!!

Ik heb inmiddels gedowngrade naar het EXTRA pakket, en ja...ik ben boosAngry


Update: VDSL2 nu WEL mogelijk in Dinxperlo !!! Wink
 
Giant2000

Quote

VriezeNet schreef:
Update: VDSL2 nu WEL mogelijk in Dinxperlo !!! Wink

En hoe ben je daar achter gekomen?
 
VriezeNet
Ik had afgelopen week een monteur hier in huis, i.v.m. de alsmaar zakkende snelheid (welke inmiddels minder dan 8Mbit is, was 16mbit) en hij vertelde dat er al VDSL2 "kaarten" geplaats waren in de centrale waarop ik ben aangesloten.
Na een belletje naar KPN (monteur heeft een positief VDSL2 melding gemaakt) werd dit bevestigd.

Ook is mij verteld dat de maximale afstand naar de centrale, om in aanmerking te komen voor VDSL2, is verhoogd van 1.4Km naar 1,7Km kabellengte.

Maar ja, nu heb ik weer een ander probleem, had mijn snelheid verlaagd van premium naar extra op 7 april (met het idee dat er geen VDSL2 kwam in mijn woonplaats), dit zou UITERLIJK 6 mei worden opgeleverd (waarom of zo'n administratieve handeling een maand moet duren is mij nog steeds een raadsel) maar dat is tot op heden nog niet gebeurd, dus ik kan geen pakketten uitbreiden, geen VDSL2 aanvraag indienen etc.

Volgens mij doen ze het extra daar bij KPN !!!Angry

Ik geef ze nog 1 week...
Gewijzigd door VriezeNet op 07 mei 2010, 18:03
 
cardwizard
was ik ook weer.......

Had die monteur ook even bij mij langs gestuurd :-)

ik heb ook ontzettend veel last met inzakkende snelheden , of helemaal wegvallende verbinding , had altijd een verbinding van rond de 13Mbit en nu ook onder de 8Mbit !

Ben dus erg benieuwd of dat vdsl 2 verhaal klopt en of hier de verbinding binnenkort weer stabiel is en een stuk sneller , ook het HD pakket wil ik dan graag hebben

Ik heb nog wel het premium pakket en zou heel graag de 40Mbit halen
Gewijzigd door cardwizard op 08 mei 2010, 04:42
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN geeft toe, geen VDSL2 in Dinxperlo !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie