obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
HD beschikbaar
snellehenk
Hoe weet je dat het 720p is?

Ik heb overigens de ontvanger gewoon op 1080i gezet, maar veel kwaliteitsverbetering zag ik niet...dit zou wellicht de reden kunnen zijn.
 
geenidee
Krijg dit automatisch te zien via een info scherm van de TV (Samsung UE40C8600)
Info die ik te zien krijg:
[Bron] HDMI[1]
Blu-ray = 1920x1080 @ 60hz

[Bron] HDMI[2]
IPTV = 1280x720 @ 50hz

En volgens mij is dat dus HD ready signaal en geen FULL HD.
Als ik kijk op bijvoorbeeld Wiki (http://nl.wikipedia.org/wiki/HD_ready) komt dit 1 op 1 over met elkaar.

Dus vandaar HD Ready ipv FULL HD.
 
snellehenk
Je kunt tijdens het opstarten van je ontvanger de resolutie aanpassen naar 1080i, ontvanger uitschakelen, 30 seconden wachten, ontvanger inschakelen en dan de ok (of menu...weet het niet 100% zeker) toets ingedrukt houden, daarna krijg je een keuze menu waarin je de resolutie op 1080i kunt zetten.
 
Giant2000
Hilversum stuurt in 720p. 1080p tv zenders zijn er niet, 3D heeft blijkbaar meer voorrang Wink .
 
Giant2000
Hilversum. Anders begrijp ik niet waarom 95% van de uitzending nog steeds in SD is maar wel wordt gexperimenteerd met 3D. Ik neig te denken dat de tv producenten hieracter zitten, maar neeeh, dat zouden ze nooit doen Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZTE V10 is (beschikbaar) KPN Nieuws : 5 12 aug 2015
UPNP Niet Beschikbaar. Hardware firmware : 2 23 apr 2012
Melding Zender niet beschikbaar KPN Televisie Storing : 3 10 mrt 2012
MIJNKPN: GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER Algemeen : 6 11 jul 2011
VDSL Snelheid zou 40Mb/s. moeten zijn = echter maar 20Mb/s beschikbaar...... Snelheid : 10 20 jun 2011
Advertentie