obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
HD beschikbaar
Giant2000
Volgens de KPN site is HD bechikbaar over koper. Voor het eerst dat we dit soort informatie niet via webcare krijgen...
Maar het blijkt nog niet zover te zijn, aanmelden via het menu kan niet en ook als je een medewerker vraagt zeggen ze dat het voor nieuwe klanten alleen is ???? En je moet ook een nieuw modem hebben. Hoe zit dat nou allemaal precies?
 
KPNwebcare1
Dit soort informatie rollen wij nog niet uit omdat het voor veel klanten nog niet beschikbaar is.

De website is al aangepast en er zullen bij aanmelden een aantal checks volgen.
 
Giant2000
Wat een bedrijf toch weer... op de website zetten dat je HD kan krijgen, maar ondertussen kan niemand het aanvragen, heeft niemand het ook en als je beld vertellen ze je leugens aan de telefoon (ik kon HD per DIRECT krijgen, ik had GEEN nieuw modem nodig en als ik iTV al had dan kon ik ALTIJF HD krijgen, het was ene Karin die me dat vertelde).
Zorg EERST dat je de spullen voorelkaar hebt en ga DAN pas adverteren, dat leer je toch op school? Of heeft KPN hier een uitzondering op?
 
intered59
vandaag gebeld met KPN. Medewerkers zijn nog niet goed op de hoogte van HD. Daarna technische dienst gebeld.Een zeer behulpzame (echt) dame heeft het voor mij uitgezocht en mailde even later dat HD tv niet beschikbaar is op mijn postcode. Dat is flink balen. Net een HD tv gekocht en kan nu niet maximaal genieten. Toen ik overstapte van de kabel naar KPN werd mij gezegd dat KPN niets onderdoet voor de kabel. De interatieve box was HD ready, dus ik was helemaal actueel. Dat er voldoende bandbreedte moet zijn en dat dit nog lang niet overal is, vergat hij te zeggen. Ik baal verschrikkelijk en heb spijt dat ik volledig ben overgestapt naar de KPN.
 
snellehenk
Nou hier hetzelfde verhaal:
- Website geeft dat HD beschikbaar is en je kan bellen naar 010-2660905.
- Bellen naar 010-2660905, krijg je te horen dat HD (nog) niet beschikbaar is.

Mijn vraag: Wanneer dan wel?
- Dat kunnen we niet zeggen, hou de elektronische programmagids maar in de gaten, als daar de HD zenders in komen te staan is het beschikbaar.
> Dit voelt een beetje als; "We weten het niet en we kunnen je ook niet helpen".

NB: Ben erg benieuwd wat het Webcare team hierover kan vertellen (postcode 2719 AE huisnummer 22...).
Gewijzigd door snellehenk op 21 juni 2010, 11:35
 
Giant2000

Quote

snellehenk schreef:
- Dat kunnen we niet zeggen, hou de elektronische programmagids maar in de gaten, als daar de HD zenders in komen te staan is het beschikbaar.

Dit is natuurlijk onzin. In de EPG staan alleen maar de zenders waar je abonnement op hebt. Als je dat niet op HD hebt (of kan krijgen) dan kan je lang wachten...
 
snellehenk
Dat dacht ik dus ook, werd ik dus ook nog eens afgescheept met een broodje aap verhaal!

En hoe kunnen we nu aan de informatie komen of HD beschikbaar is? Ik weet het niet, dan maar wekelijks bellen en vragen, maar daar wordt dat callcenter natuurlijk ook niet vrolijk van.
 
Giant2000
Ik snap het ook niet. Ik kan op mijn adres wél VDSL krijgen (levering 5 juli) maar geen HD. terwijl ik toch echt bandbreedte genoeg heb voor de ontvangst van HD.
Duidelijk dat één en ander niet helemaal goed gaat bij de verkoopafdeling.
 
snellehenk
Nou, het verhaal gaat verder....

Op dezelfde dag als dat ik gebeld heb met KPN om HD aan te vragen en het verhaal kreeg dat het voor mij niet beschikbaar was ben ik ook gaan inloggen op Mijn KPN.

Tot mijn grote verbazing kon ik daar mij abonnement omzetten en zelfs nog korting van € 5,05 per maand krijgen. Maar nog groter was de verbazing dat ik daar gewoon HD kon selecteren...dus onder het mom van "baat het niet dan schaad het niet", toch maar HD via Mijn KPN aangevraagd.

2 dagen later, netjes een briefje in de bus met een bevestiging van datgene wat ik had aangevraagd, HD stond ook hierbij. Het zou binnen 4 weken geleverd worden.

's Avonds tv aangezet, hee HD zenders! HD zenders? Ja! HD zenders...

Kortom:
- de helpdesk van KPN snapt er schijnbaar niks van, is niet goed geïnformeerd en geeft vage antwoorden.
- gewoon eerst zelf via mijn KPN aan proberen te vragen en dan afwachten of het lukt
- de technische afdeling van KPN is schijnbaar SUPERsnel.
- lekker WK kijken in HD....olee!
 
geenidee
Heb ook sinds een aantal dagen het HD-pakket.
Beeld ziet er prima uit wel jammer dat het maar in 720 is ipv 1080p

Nu haal ik nog niet het optimale uit m'n 200hz, full hd tv
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZTE V10 is (beschikbaar) KPN Nieuws : 5 12 aug 2015
UPNP Niet Beschikbaar. Hardware firmware : 2 23 apr 2012
Melding Zender niet beschikbaar KPN Televisie Storing : 3 10 mrt 2012
MIJNKPN: GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER Algemeen : 6 11 jul 2011
VDSL Snelheid zou 40Mb/s. moeten zijn = echter maar 20Mb/s beschikbaar...... Snelheid : 10 20 jun 2011
Advertentie