obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
ADSL / VDSL het maakt hier niets uit:
sluimer
Na velen malen vragen en net zoveel keer een ontwijkend of geen antwoord elders of dit forum, hier eindelijk het verlossende bericht:

knipselg


KPN bedankt, ik weet voldoende. Voor mij wordt het de kabel.
 
TokkieTokkie

Je loopt te hard van stapel, deze grafiek is enkel van toepassing voor de komende snelheids verhoging waarbij er alleen VDSL vanuit de centrale wordt aangeboden, echter is KPN ook hard bezig om straatkasten in de wijk te vervangen voor VDSL kasten waardor het in principe de bedoeling is dat niemand verder als 1000 meter van zo'n kast woont.
 
KPNwebcare2

Quote

Je loopt te hard van stapel, deze grafiek is enkel van toepassing voor de komende snelheids verhoging waarbij er alleen VDSL vanuit de centrale wordt aangeboden, echter is KPN ook hard bezig om straatkasten in de wijk te vervangen voor VDSL kasten waardor het in principe de bedoeling is dat niemand verder als 1000 meter van zo'n kast woont.


De bovenstaande bericht, met afbeelding, is juist (die is namelijk afkomstig van mij).

Uw posting kan ik niet bevestigen.
www.kpn.com/webcare
 
TokkieTokkie

Quote

KPNwebcare2 schreef:

Quote

Je loopt te hard van stapel, deze grafiek is enkel van toepassing voor de komende snelheids verhoging waarbij er alleen VDSL vanuit de centrale wordt aangeboden, echter is KPN ook hard bezig om straatkasten in de wijk te vervangen voor VDSL kasten waardor het in principe de bedoeling is dat niemand verder als 1000 meter van zo'n kast woont.


De bovenstaande bericht, met afbeelding, is juist (die is namelijk afkomstig van mij).

Uw posting kan ik niet bevestigen.


Diverse steden en wijken zijn al voorzien van dergelijke kasten dus buiten de FttC steden.
 
Gouwenees

Quote

TokkieTokkie schreef:

Quote

KPNwebcare2 schreef:

Quote

Je loopt te hard van stapel, deze grafiek is enkel van toepassing voor de komende snelheids verhoging waarbij er alleen VDSL vanuit de centrale wordt aangeboden, echter is KPN ook hard bezig om straatkasten in de wijk te vervangen voor VDSL kasten waardor het in principe de bedoeling is dat niemand verder als 1000 meter van zo'n kast woont.


De bovenstaande bericht, met afbeelding, is juist (die is namelijk afkomstig van mij).

Uw posting kan ik niet bevestigen.


Diverse steden en wijken zijn al voorzien van dergelijke kasten dus buiten de FttC steden.


Hier in Gouda staan de vdsl wijkkasten weg te roesten al anderhalf jaar zonder te gebruiken Sad
 
gfive
oh wat ben ik blij dat ik weg gegaan ben bij KPN.
Maar wel knap van KPN om na 3 maanden meer abonnees te hebben, vernieuwen en veranderen abbo) en een k*t product te leveren....

Internet, mobiel. -> wordt slechter en slechter bij kpn. Maar he zolang ze maar vet betaald worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL / VDSL het maakt hier niets uit:', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ook hier instabiele WIFI WiFi : 7 25 aug 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
KPN maakt telefoonlijn sneller Snelheid : 2 04 apr 2015
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing : 4 09 mrt 2015
Advertentie