Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
ADSL / VDSL het maakt hier niets uit:
|
|
sluimer |
Geplaatst op 31 March 2010, 19:31
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 02 Sep 2008 |
Na velen malen vragen en net zoveel keer een ontwijkend of geen antwoord elders of dit forum, hier eindelijk het verlossende bericht: KPN bedankt, ik weet voldoende. Voor mij wordt het de kabel. |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 31 March 2010, 19:56
|
Activiteit Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Je loopt te hard van stapel, deze grafiek is enkel van toepassing voor de komende snelheids verhoging waarbij er alleen VDSL vanuit de centrale wordt aangeboden, echter is KPN ook hard bezig om straatkasten in de wijk te vervangen voor VDSL kasten waardor het in principe de bedoeling is dat niemand verder als 1000 meter van zo'n kast woont. |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 01 April 2010, 11:43
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Quote Je loopt te hard van stapel, deze grafiek is enkel van toepassing voor de komende snelheids verhoging waarbij er alleen VDSL vanuit de centrale wordt aangeboden, echter is KPN ook hard bezig om straatkasten in de wijk te vervangen voor VDSL kasten waardor het in principe de bedoeling is dat niemand verder als 1000 meter van zo'n kast woont. De bovenstaande bericht, met afbeelding, is juist (die is namelijk afkomstig van mij). Uw posting kan ik niet bevestigen. www.kpn.com/webcare
|
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 01 April 2010, 15:31
|
Activiteit Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Quote KPNwebcare2 schreef: Quote Je loopt te hard van stapel, deze grafiek is enkel van toepassing voor de komende snelheids verhoging waarbij er alleen VDSL vanuit de centrale wordt aangeboden, echter is KPN ook hard bezig om straatkasten in de wijk te vervangen voor VDSL kasten waardor het in principe de bedoeling is dat niemand verder als 1000 meter van zo'n kast woont. De bovenstaande bericht, met afbeelding, is juist (die is namelijk afkomstig van mij). Uw posting kan ik niet bevestigen. Diverse steden en wijken zijn al voorzien van dergelijke kasten dus buiten de FttC steden. |
|
|
Gouwenees |
Geplaatst op 01 April 2010, 22:46
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 26 Oct 2008 |
Quote TokkieTokkie schreef: Quote KPNwebcare2 schreef: Quote Je loopt te hard van stapel, deze grafiek is enkel van toepassing voor de komende snelheids verhoging waarbij er alleen VDSL vanuit de centrale wordt aangeboden, echter is KPN ook hard bezig om straatkasten in de wijk te vervangen voor VDSL kasten waardor het in principe de bedoeling is dat niemand verder als 1000 meter van zo'n kast woont. De bovenstaande bericht, met afbeelding, is juist (die is namelijk afkomstig van mij). Uw posting kan ik niet bevestigen. Diverse steden en wijken zijn al voorzien van dergelijke kasten dus buiten de FttC steden. Hier in Gouda staan de vdsl wijkkasten weg te roesten al anderhalf jaar zonder te gebruiken |
|
|
gfive |
Geplaatst op 17 June 2010, 14:50
|
Activiteit Berichten: 36 Lid sinds: 19 Feb 2010 |
oh wat ben ik blij dat ik weg gegaan ben bij KPN. Maar wel knap van KPN om na 3 maanden meer abonnees te hebben, vernieuwen en veranderen abbo) en een k*t product te leveren.... Internet, mobiel. -> wordt slechter en slechter bij kpn. Maar he zolang ze maar vet betaald worden. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL / VDSL het maakt hier niets uit:', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ook hier instabiele WIFI | WiFi | : 7 | 25 Aug 2019 |
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 Oct 2017 |
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL | KPN met eigen modem/router | : 2 | 08 Mar 2017 |
KPN maakt telefoonlijn sneller | Snelheid | : 2 | 04 Apr 2015 |
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut | KPN Internet Storing | : 4 | 09 Mar 2015 |
Advertentie